ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32106
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۲۸
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین رمق های داعش در نبرد احتمالی دیرالزور

آخرین رمق های داعش در نبرد احتمالی دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی سوریا الیوم، فعالان مخالف از افزایش تلاش ها و اقدام های گروه تروریستی داعش برای مقابله با هر حمله احتمالی خبر می دهند.این گروه تروریستی، صاحبان مکان های تجاری و منازل را مجبور کرده است در مقابل این مکان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی سوریا الیوم، فعالان مخالف از افزایش تلاش ها و اقدام های گروه تروریستی داعش برای مقابله با هر حمله احتمالی خبر می دهند.
این گروه تروریستی، صاحبان مکان های تجاری و منازل را مجبور کرده است در مقابل این مکان ها خاکریزهایی به ارتفاع دو متر ایجاد کنند.
ساکنان شهر المیادین درجنوب شرق استان دیرالزور نیز بر اساس دستور گروه تروریستی داعش باید اطراف خانه های خود سنگر و خاکریز ایجاد کنند.
این دستورات و اقدامات گروه تروریستی داعش نشان می دهد که احساس خطر کرده است و خود را در برابر نبردی دشوار در آینده نزدیک می بیند.
گروه تروریستی تکفیری داعش در نبرد موصل و هم اکنون در رقه از این تاکتیک ها و بویژه سپر قراردادن غیرنظامیان استفاده کرده است و این تحرکات داعش پس از پیشروی سریع ارتش سوریه در بادیه و جنوب رقه افزایش یافته است.
استان دیرالزور در شرق سوریه در مرز این کشور با عراق و شهر دیرالزور در کرانه رود فرات واقع شده است.
شهر نفت خیز دیرالزور از سال 2014 در محاصره گروه تروریستی تکفیری داعش است و کمک رسانی به ساکنان این شهر فقط از طریق پرتاب محموله ها توسط هواپیماهای باری انجام می شود.
خاورم**6116 ** 1064

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.