ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32149
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۳۷
  • 460 بازدید
  • ارسال توسط :
سردار سلیمانی سرباز اسلام و فرمانده‌ای بزرگ است

سردار سلیمانی سرباز اسلام و فرمانده‌ای بزرگ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای که السومریه نیوز آن را منتشر کرد، اعلام کرد: از ملت و رهبری جمهوری اسلامی ایران که از دولت عراق و سوریه حمایت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. مستشاران ایران نقش بزرگی در مقابله با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای که السومریه نیوز آن را منتشر کرد، اعلام کرد: از ملت و رهبری جمهوری اسلامی ایران که از دولت عراق و سوریه حمایت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. مستشاران ایران نقش بزرگی در مقابله با حمله‌های وحشیانه و همچنین مقابله با طرح وحشیانه دولت آمریکا در منطقه داشتند.

وی در ادامه این بیانیه در رابطه با سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سرباز اسلام و فرمانده‌ای بزرگ است.

اکرم الکعبی همچنین گفت: الحشد الشعبی به وسیله برادران اهل سنت و شیعیان عراق را آزاد کرد و تاریخ این پیروزی را با حروفی از طلا خواهد نوشت و متهم کردن الحشد الشعبی در واقع متهم کردن نیروهایی است که به طرح داعشی و حامیان آن پایان داد.

وی افزود: امروزه نیروهای عراقی می‌توانند امنیت را در عراق ایجاد کنند و تروریست‌ها را بیرون برانند و نیازی به مستشاران مخرب آمریکایی ندارند و ما همچنان منتظر دستور فرمانده کل نیروهای مسلح هستیم تا تلعفر را آزاد کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.