ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32173
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۵۷
  • 299 بازدید
  • ارسال توسط :
یارگیری‌های فجر شهید سپاسی همچنان ادامه دارد/ روزهای خوش فجر

یارگیری‌های فجر شهید سپاسی همچنان ادامه دارد/ روزهای خوش فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای حضوری قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جذب بازیکنان توانمند را در دستور کار خود قرار داده و طی حدود یک ماه گذشته توانسته در این مهم به‌خوبی عمل کند. پس‌ازاینکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای حضوری قدرتمند در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور جذب بازیکنان توانمند را در دستور کار خود قرار داده و طی حدود یک ماه گذشته توانسته در این مهم به‌خوبی عمل کند.

پس‌ازاینکه عبدالرسول فلاح به‌عنوان مدیرعامل معرفی شد، علی کلانتری نیز مربیگری تیم فجر را بر عهده گرفت و تا به امروز مشغول جذب بازیکنان جدید هستند.

بازی‌های تدارکاتی مناسبی نیز انجام‌شده که در آخرین دیدار تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مقابل استقلال اهواز به‌تساوی بدون گل رسیدند.

ادامه روند جذب بازیکن تیم فجر طی چند روز گذشته نیز ادامه داشته که در این راستا جلال عبدی مدافع سابق سپاهان اصفهان، میلاد امیری هافبک فصل قابل ذوب‌آهن و شاهین مجیدی از گل گهر به جمع بازیکنان فجر پیوستند.

همچنین محمد حسینی،بهنام مقصودی و حمید اورنگی نیز قرارداد خود را با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تمدید کردند.

اما مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در حد توان و دارایی خود بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم، گفت: مهم‌ترین اولویت برای ما در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز حفظ همدلی و تلاش برای رسیدن به موفقیت است که در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

عبدالرسول فلاح ادامه داد: جوانان تیم فجر و در کنار کادر فنی باتجربه مشغول انجام تمرینات مداوم و برگزاری مسابقات دوستانه هستند تا با آمادگی کامل در این فصل رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی تأکید کرد: روزهای خوش تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نزدیک است اما هیچ‌کس نمی‌تواند قول قهرمانی در لیگ را بدهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.