ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32204
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۲۹
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

ابراز اطمینان فرانسه نسبت به نابودی کامل داعش

خبرگزاری ایسنا: به نقل از الوطن العربی، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه طی دیدارش با خلبانان فرانسوی شرکت کننده در حملات هوایی علیه داعش در سوریه و عراق خاطر نشان کرد: من مطمئن هستم که امکان نابودی کامل داعش وجود دارد. وی در سخنرانی خود در مقابل خلبانان فرانسوی در پایگاه هوایی تاکید کرد: با […]

خبرگزاری ایسنا: به نقل از الوطن العربی، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه طی دیدارش با خلبانان فرانسوی شرکت کننده در حملات هوایی علیه داعش در سوریه و عراق خاطر نشان کرد: من مطمئن هستم که امکان نابودی کامل داعش وجود دارد.

وی در سخنرانی خود در مقابل خلبانان فرانسوی در پایگاه هوایی تاکید کرد: با کمک هم‌پیمانان و حمایت شرکایمان داعش را به طور کامل از بین خواهیم برد و من مطمئن هستم و می‌دانم که در این زمینه می‌توانیم به شما اعتماد کنیم.

پارلی در نخستین سفر خود به منطقه از زمان برعهده گرفتن پستش از یک ماه پیش گفت: این سفرم پس از زمان کمی از پیروزی شهر موصل انجام شد، ما جنگ و درگیری نمی‌خواهیم و شما بهتر از هرکس دیگری این را می‌دانید. اما عملیات آزادسازی شهر موصل، ماموریتی جدی و مهم بود که توانستیم پیروز شویم.

وی به محض ورود با مسئولان نظامی فرانسه  دیدار و در بازدید از جمع سربازان ، خلبانان و کادر مهندسان این پایگاه گفت: من می‌خواهم به شما و همچنین همه سربازان، خلبانان، نیروهای دریایی فرانسه که در این آزادسازی شهر موصل و تحقق این پیروزی سهیم بودند، تبریک بگویم. فرانسه با اتکا به شما در این عملیات با بیش از ۶۰۰ حمله هوایی و ۱۲۰۰ حمله توپخانه‌ای شرکت داشت.

وزیر دفاع فرانسه گفت: ما تمامی توجه و تلاشمان را جهت بازپس‌گیری شهر رقه سوریه متمرکز کرده‌ایم و اراده و عزم‌ ما هرگز تضعیف نمی‌شود.

وی افزود: ماموریت شما سخت است، شما همگی در شکست داعش که بارها به کشورمان ضرر وارد کرده سهیم هستید، ماموریت شما تضمین جان شهروندانمان است.

هشت فروند هواپیمای “رافال” در پایگاهی که مکانش سری است، متمرکز هستند.

نظامیان فرانسوی در اردن که به خاطر حفظ امنیت جانی خود و خانواده‌هایشان هویتشان مشخص نشده است.

هانی الملقی، نخست وزیر اردن طی دیدارش با فلورانس پارلی تاکید کرد: بحران سوریه فشارها بر نیروهای مسلح‌ اردن که بیش از شش سال است برای تامین امنیت مرزهای شمالی و شمال شرقی‌ در جنگ و درگیری هستند، چند برابر کرده است.

وی افزود: آمادگی نیروهای مسلح ما نیازمند آموزش و ارائه تجهیزات و سازوکارهایی است که تهیه آن به خاطر نبود بودجه کافی برای اردن دشوار است.

ملقی تصریح کرد: اطلاعات و داده‌ها حاکی از آن است که نابودی گروه تروریستی داعش بسیار نزدیک است.

فرانسه با ۱۴ جنگنده نوع رافال که در اردن و امارات مستقر هستند در جنگ ائتلاف ضد داعش علیه این گروه تروریستی مشارکت دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.