ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3223
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۲۳
  • 1191 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع عمار بهمنی شهید مدافع حرم+ وصیتنامه

مراسم تشییع عمار بهمنی شهید مدافع حرم+ وصیتنامه

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم بسیجی عمار بهمنی فردا پنجشنبه  26 فروردین ماه ساعت 9 صبح مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی فاز 3 انتهای خیابان ولایت برگزار و برای تدفین به شهر فسا منتقل می شود . شهید مدافع […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم بسیجی عمار بهمنی فردا پنجشنبه  26 فروردین ماه ساعت 9 صبح مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی فاز 3 انتهای خیابان ولایت برگزار و برای تدفین به شهر فسا منتقل می شود .
مراسم تشییع عمار بهمنی شهید مدافع حرم+ وصیتنامهشهید مدافع حرم عمار بهمنی فرزند کاظم اهل شیراز و ساکن تهران بود. او متولد سال 1364 و مجرد بود که روز گذشته 24 فروردین‌ماه در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط  تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

وصیتنامه بسیجی شهید عمار بهمنی

بسمه تعالی
اکنون که این وصیت نامه را می نویسم دلم تنگ است ، دلم تنگ خانواده مخصوصاً آبجی عزیزم زهرا جان ،امیدوارم که درهمه مراحل زندگی موید باشید . حرف و حدیث خاصی به ذهنم نمی رسد فقط از پدر و مادرم تشکر می کنم بابت زحماتی که طی این همه سال برای بنده کشیدند . دوستتان دارم . از مادرم می خواهم که خبر شهادت من را شنید هرگز از پدرم دلخور نباشد که رضایت داد در این راه قدم بردارم . چون میل خودم بود و خیلی دوست داشتم مرگم را خودم انتخاب کنم و چه مرگی بهتر و بالاتر از شهادت و جهاد در راه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) ، از پدرم و مادرم عاجزانه می خواهم که مرا حلالم کنند و دعایم کنند.
پدر و مادر و خانواده عزیزم …
اگر خبر شهادت من را شنیدید صبور باشید و بر من گریه نکنید و بر حسین(ع) و حضرت زینب(س) و اهل بیت و مصیبت هایشان گریه کنید ، بنده جان ناقابلی در راه اسلام داده ام ، اما حسین (ع) نه نتها جان خود بلکه تمام اهل بیتش را فدای دین و جهاد در راه خدا کرد . دعا کنید و شاد باشید که خداوند پسرتان عمار را انتخاب کرده و خوشحال و سربلند باشید. حرف خاصی به ذهنم نمی رسد فقط در خواست دارم که مرا در مقبرة الشهداء شهرک شهید محلاتی به خاک بسپارید و در غیر این صورت نظر پدرم را بپرسید و چون اقوام بدلیل دوری راه ممکن است نتوانند به تهران بیایند یاد بودی و مراسمی هم در امیر حاجی لو یا فسا برایم بگیرید.
از برادرم یاسر می خواهم که قوی و محکم باشد و انشاءالله خداوند هم هوایش را دارد. خواهرم زهرا که زندگی ام بود و هست اصلاً ناراحت نباش عزیزم و صبور باش .
پدر و مادر عزیزم بوووووووووس
یاسر و زهرا بووووووووووووس
عاشقتانم . عمار بهمنی

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن