ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32298
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۱۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
2 خبر ورزشی از استان کردستان

2 خبر ورزشی از استان کردستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا محمد رحیم پور، داور بین المللی سقزی از سوی فدراسیون به کشور تایلند اعزام شد و در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا به قضاوت می پردازد.رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از روز 29 تیرماه در شهر بانکوک تایلند آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا محمد رحیم پور، داور بین المللی سقزی از سوی فدراسیون به کشور تایلند اعزام شد و در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا به قضاوت می پردازد.
رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از روز 29 تیرماه در شهر بانکوک تایلند آغاز می شود.
تیم ملی کشورمان با 10 کشتی گیر در اوزان مختلف در این مسابقات شرکت می کند و به مدت 4 روز به مصاف حریفان خود می روند.
محمد رحیم پور داور بین المللی کشتی از شهرستان سقز نیز از سوی فدراسیون به این رقابت ها اعزام شد تا دوباره به عنوان یکی از بهترین داوران کشورمان در مسابقات برون مرزی به داوری به پردازد.
رحیم پور داور در اوایل سال جاری برای ارتقای سطح داوری خود به قزاقستان رفت و در اولین مرحله آزمون علمی و تئوری کلاس ارتقای داوران درجه یک بین المللی به درجه المپیکی (s1 ) در سال 2017 و همچنین گزینش برای المپیک (2020- ژاپن) شرکت کرد.
رحیم پور تاکنون چندین دوره قضاوت در رقابت های جام جهانی و جام باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و اروپا و بیش از 30 مسابقه بین المللی و 80 مورد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کارنامه خود دارد.
این داور سقزی در سال 2007 در کشور ارمنستان و در سال 2010 میلادی قطر موفق شد مدرک داوری درجه سه و دو بین المللی را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال 1390 در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.

**حریفان و زمان بازی نماینده کردستان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور مشخص شد
مدیر رسانه ای و روابط عمومی تیم ‘ساکا پخش سقز’، نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور گفت: حریفان و زمان بازی های این تیم در مرحله دوم مسابقات مشخص شد.
هیوا نوجوان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس قرعه کشی، تیم ساکا پخش با ‘مارون’ کهگیلویه و بویراحمد، دانشکده سما دزفول، امیرکبیر کاشان، شهید فرهادی اهواز و ‘شهروند نوین’ سورک رقابت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این مسابقات در 2 گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد و میزبان مسابقات سقز خواهد بود، اضافه کرد: اولین بازی این مرحله از ١٥ مرداد ماه در سالن شهید آبدرم سقز آغاز می شود.
او از مردم و مسئولان شهرستان و استانی خواست تا برای کسب پیروزی ببیشتر این تیم استانی، اعضای تیم را با حمایت های مالی و معنوی و حضور در بازی ها، حمایت کنند.
مرحله قبلی لیگ دسته دوم فوتسال کشور در چهار گروه هشت تیمی برگزار شد و تیم ساکا پخش در گروه دوم مسابقات قرار داشت که با تیم های پارس آباد اردبیل، شهید دهقان نیا اردبیل، اروم آلیاژ ارومیه، قایقران تکاب، همتاز موتور بناب، خالص سازان روی زنجان و مهیان تبریز هم گروه بود.
شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است که یک هزار و 200 نفر در رشته فوتسال و فوتبال فعالیت می کنند.

7249/6108/7355
**خبرنگاران: ابراهیم محمدحسینی و وریا کرمی
**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.