ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32342
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
23 شهید گمنام در10 نقطه فارس به خاک سپرده شدند

23 شهید گمنام در10 نقطه فارس به خاک سپرده شدند

سرهنگ حمیدرضا گرامی پنجشنبه در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد شهدا 2 شهید گمنام در شهرک میانرود به خاک سپرده شدند و یک شهید دیگر عصر امروز در پارک 580 هکتاری دراک شهر شیراز تشییع و به خاک سپرده می شود.وی […]

سرهنگ حمیدرضا گرامی پنجشنبه در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد شهدا 2 شهید گمنام در شهرک میانرود به خاک سپرده شدند و یک شهید دیگر عصر امروز در پارک 580 هکتاری دراک شهر شیراز تشییع و به خاک سپرده می شود.
وی افزود: شهید نوزده ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله و شهید بیست و شش ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون در شهرک میانرود شیراز تدفین شدند و یک شهید بیست ساله از عملیات کربلای چهار در تپه اسلام پارک کوهستانی 580 هکتاری دراک شیراز به خاک سپرده می‌شود.
گرامی با بیان اینکه پیکرهای مطهر بیست شهید گمنام دیگر در شهرستان های فیروزآباد، مُهر، لامرد و لار تشییع و به خاک سپرده می شود اظهارداشت: آیین تشییع و تدفین شهید پانزده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون، شهید هفده ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله و شهید 36 ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون در شهر اوز و شهید 33 ساله از عملیات خیبر در شهر لطیفی شهرستان لارستان عصر امروز برگزار می شود.
او اضافه کرد: شهر لار نیز میزبان پنج شهید نوزده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون، نوزده ساله از عملیات والفجر هشت جزیره فاو، بیست و دوساله از تک دشمن شلمچه شصت و هفت، بیست و دو ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله و بیست و سه ساله از عملیات کربلای چهار منطقه ام الرصاص است.
وی با اشاره به آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در لامرد و مُهر هم ادامه داد: شهید بیست ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون، شهید 26 ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید 41 ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون در بخش گله دار لامرد آرام می گیرند.
گرامی عنوان داشت: همچنین دو شهید نوزده ساله و بیست و یک ساله در عملیات های خیبر مجنون و بدر شرق رودخانه دجله در شهر خوزی و شهدای چهارده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون و بیست و دوساله از عملیات بدر شرق دجله در روستای چهار طاق تشییع و به خاک سپرده می شود.
وی گفت: چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان فیروزآباد تشییع و تدفین می‌شوند که یک شهید بیست و سه ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون در حوزه علمیه محمدیه و شهید هفده ساله ساله از عملیات کربلای چهار منطقه ام الرصاص، شهید بیست و چهار ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون و شهید بیست و پنج ساله از عملیات بدر شرق دجله در منطقه جایدشت این شهرستان تدفین می شود.
گرامی با بیان اینکه مردم مناطق مختلف فارس تشییع باشکوهی از این شهدا داشتند افزود: پیکرهای مطهر این شهدا به مدت سه روز در شهرها و مناطق مختلف استان حاضر شده و مراسم های مختلف وداع با شهدا برای اقشار مردم برگزار شده است.
او بیان کرد: آیین های ویژه تشییع و تدفین این شهدا در مناطق مختلف استان فارس در روز شهادت امام صادق(ع) انجام می شود که برخی از این مراسم ها به دلیل گرمای هوا در صبح و برخی از مناطق بعد از ظهر انجام می شود.
وی اظهارداشت: حضور شهدا در مناطق مختلف استان یک نعمت الهی و موجب برکت برای مردم است که امیدواریم ادامه دهنده راه و سیره شهدا باشیم.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.