ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32350
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۸
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در سفید دشت چهارمحال و بختیاری

تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در سفید دشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر این دو شهید تازه تفحص شده که روز چهارشنبه وارد چهارمحال و بختیاری شده بود ، با حضور اقشار مختلف مردم استان تشییع شد و مردم بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.مردم شهر سفید دشت با همکاری سپاه شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، پیکر این دو شهید تازه تفحص شده که روز چهارشنبه وارد چهارمحال و بختیاری شده بود ، با حضور اقشار مختلف مردم استان تشییع شد و مردم بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
مردم شهر سفید دشت با همکاری سپاه شهرستان بروجن از روز سه شنبه برای استقبال از این شهدای گمنام، فضای شهر را آماده کرده بودند و در روز شهادت امام صادق از این دو شهید مطهر به گرمی استقبال کردند.
یکی از این دو شهید گمنام چهارشنبه شب در محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد و یکی دیگر نیز در حسینیه ثارلله بروجن مهمان مردم بودند و آیین وداع با شهدا و شبی با شهدا در این دو شهر استان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری گفت: این دو شهید 25 و 27 ساله در عملیات خیبر در جزیره مجنون و عملیات بدر به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 400شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
تاکنون پیکر مطهر بیش از 18شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده شده است.
شهر سفید دشت شهرستان بروجن در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.