ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32382
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

بهبهان پیکرهای شهیدان شجاعی و موسوی را در آغوش گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، امروز 29 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ص) دو شهید شناسایی‌شده هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بهبهان تشییع و به خاک سپرده شدند. شهیدان رضا شجاعی و سید ماندنی موسوی با آزمایش DNA شناسایی شدند؛ شهید سید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، امروز 29 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ص) دو شهید شناسایی‌شده هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بهبهان تشییع و به خاک سپرده شدند.

شهیدان رضا شجاعی و سید ماندنی موسوی با آزمایش DNA شناسایی شدند؛ شهید سید ماندنی موسوی فرزند حمدالله و شهید رضا شجاعی در عملیات خیبر در اسفند سال 1362 به شهادت رسیدند.

پدر و مادر شهید رضا شجاعی چشم از جهان فرو بسته‌اند و پدر شهید سید ماندنی موسوی هم در قید جیات نیست اما مادر این شهید والامقام پس از 34 سال پیکر پاک فرزندش را در آغوش گرفت.

پیکر شهید شجاعی در گلزار شهدا و پبکر شهید ماندنی در روستای لاسبید پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور و دین‌دار بهبهان به خاک سپرده شدند.

همچنین سه شهید گمنام هم در نقاط مختلف بهبهان آرام گرفتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.