ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32393
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
راهیابی تیم هندبال شهرستان گرمه به مسابقات کشوری

راهیابی تیم هندبال شهرستان گرمه به مسابقات کشوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، تیم هندبال دبیرستان شهید مدرس گرمه روز گذشته با نتیجه 25 بر 17 توانست تیم بجنورد را شکست داده و به مسابقات کشوری آموزشگاهها راه یابد. هادی محمدی مربی تیم هندبال شهید مدرس گرمه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، تیم هندبال دبیرستان شهید مدرس گرمه روز گذشته با نتیجه 25 بر 17 توانست تیم بجنورد را شکست داده و به مسابقات کشوری آموزشگاهها راه یابد.

هادی محمدی مربی تیم هندبال شهید مدرس گرمه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تیم‌های هندبال استان و بخصوص شهرستان گرمه در رده‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان تاکنون درخشش خوبی داشته‌اند.

وی به تشریح فعالیت حرفه ای هندبال شهرستان گرمه پرداخت و اظهار داشت: شروع فعالیت هندبال گرمه از سال 89 بوده و از سال 94 بصورت جدی و حرفه ای وارد مسابقات استانی و در ادامه به مسابقات کشوری راه یافتیم.

مربی تیم هندبال شهید مدرس گرمه ، قهرمانی استان در سال ۹۵ رده سنی ازاد، نایب قهرمانی مقطع ابتدایی در سال ۹۶ ، قهرمانی تیم دبیرستان در سال۹۶ ، حضور در مسابقات بین المللی  نوجوانان جام ریاست جمهوری سال ۹۴ که در این مسابقات امیر کمالی بازیکن تیم هندبال گرمه به اردو تیم ملی دعوت شدند و مسابقات جوانان هندبال منطقه ۱ کشور که در رده نونهالان آقای ابوالفضل عطایی و رده جوانان امیر کمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدن را بخشی از موفقیت های این تیم برشمردند و افزودند: علی‌رغم موفقیت های بزرگ کشوری که طی چندسال اخیر داشته ایم، هنوز کمبودهای زیادی در سطح ورزش شهرستان وجود دارد، که از طریق همین رسانه از مسئولین مربوطه تقاضای حمایت بیشتر را از هیات هندبال گرمه داریم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده استان، بیان کرد: امیدواریم تیم نوجوانان هندبال استان مانند دیگر ورزشکاران به خوبی در این مسابقات درخشیده و با فتح سکوی قهرمانی بتوانند افتخاری دیگر برای استان کسب کنند./انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.