ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32405
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۳:۳۹
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ «صادقیون» در مشگین شهر برگزار شد

اجتماع بزرگ «صادقیون» در مشگین شهر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امام جمعه مشگین شهر شامگاه پنج‌شنبه در این مراسم با تأکید به هجمه‌های متعدد دشمنان از سوی استکبار جهانی به جنگ و ناتوی نرم دشمن اشاره کرد. حجت‌الاسلام رضا باوقار تصریح کرد: در طول تاریخ کشور همواره شهدا در مقابل ترفندها و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امام جمعه مشگین شهر شامگاه پنج‌شنبه در این مراسم با تأکید به هجمه‌های متعدد دشمنان از سوی استکبار جهانی به جنگ و ناتوی نرم دشمن اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رضا باوقار تصریح کرد: در طول تاریخ کشور همواره شهدا در مقابل ترفندها و حملات استکبار جهانی ایستانده‌اند و ادای دین به شهدا با تجدید یاد و خاطره آن وظیفه امروز هر ایرانی است.

وی با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر یکی از مناطق شهیدپرور است، اضافه کرد: سال گذشته در محل پل معلق یادواره شهدای حرم و امسال یادواره ۶۱۰ شهید والامقام برگزار شد تا به واسطه این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به اینکه این برنامه در سالروز وفات امام صادق (ع) برگزار شده است؛ ادامه داد: امام صادق (ع) در سنگرهای مختلف برای مبارزه با هجوم فرهنگی گام برداشت.

باوقار افزود: زندگی و تعالیم این امام بزرگوار سرشار از مبارزه با استکبار جهانی است و امروز شاهد آن هستیم که شهدا و جانبازان ما ادامه دهنده مسیر ائمه اطهار (ع) هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.