ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32501
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
کابینه‌ای می‌خواهیم که برای مردم کار کند/مردم دیگر از شعار خسته شده‌اند/ کسانی که جای «جلاد» و «شهید» را عوض می‌کنند توبه کنند

کابینه‌ای می‌خواهیم که برای مردم کار کند/مردم دیگر از شعار خسته شده‌اند/ کسانی که جای «جلاد» و «شهید» را عوض می‌کنند توبه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته تهران، طی سخنانی اظهار داشت: درباره کابینه دولت دوازدهم باید بگویم که ما کابینه‌ای می‌خواهیم که برای مردم کار کند چرا که مردم دیگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته تهران، طی سخنانی اظهار داشت: درباره کابینه دولت دوازدهم باید بگویم که ما کابینه‌ای می‌خواهیم که برای مردم کار کند چرا که مردم دیگر از شعار خسته شده‌اند.

وی بابیان اینکه مردم یک کابینه متهعد، متخصص، کارآمد و متخصص به دین می‌خواهند، افزود: مردم مشکل دارند،‌اعضای کابینه باید مشکلات مردم را حل کنند. قرآن و روایات هم می‌گوید تعهد، لیاقت و توانمندی مولفه‌ اصلی برای دولتمردان است.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به همایش منافقان در فرانسه، یادآور شد: نفس اجازه دادن به اینکه جنایتکاران در آنجا همایش برگزار کنند، حمایت عملی از تروریسم است.

خاتمی ادامه داد: اینها همان منافقین دهه شصتی هستند؛ آن وقت به آنها اجازه برگزاری همایش می‌دهید؟ البته عده ای هم در داخل جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند که باید توبه کنند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: امروز اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور موشک زد همه آفرین گفتند اما عده‌ای در سایت‌های خود جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

ادامه دارد..

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.