ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32521
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر غلط اعتماد به آمریکا نباید در مسئولان وجود داشته باشد

تفکر غلط اعتماد به آمریکا نباید در مسئولان وجود داشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این روزها شاهد حضور فعال جبهه مقاومت برای خاموش کردن صدای داعش هستیم. وی بیان داشت: پدیده داعش ریشه در افکاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این روزها شاهد حضور فعال جبهه مقاومت برای خاموش کردن صدای داعش هستیم.

وی بیان داشت: پدیده داعش ریشه در افکاری دارد که مهد آن در آمریکا و عربستان سعودی است و آنچه ترامپ در خصوص مبارزه با داعش بیان کرده قطعاً دروغ است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: جریان تروریسم منطقه در قالب‌های مختلف از جمله منافقین و القاعده و داعش ریشه در آمریکا، صهیونیست و وابستگان منطقه‌ای آن‌ها دارد.

وی با بیان اینکه امروز ایران در برابر موج تروریسم ایستاده است، گفت: اگر ایران اسلامی نبود موج تروریسم در منطقه و دنیا گسترش می‌یافت.

راهی جز مقاومت در برابر استکبار نداریم

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، گفت: امروز بار دیگر شاهد اعمال تحریم‌ها به بهانه‌های واهی از جمله حقوق بشر و تروریسم هستیم که البته رهبر معظم انقلاب از ابتدا این رفتار آمریکایی‌ها را می‌دانستند اما برخی از افراد عمق آن را درک نکردند.

وی اضافه کرد: امروز تحریم‌ها به بهانه مختلف در حال استمرار است که در این خصوص وزیر امور خارجه نیز اذعان داشت که این تحریم‌ها با روح و جسم برجام مخالف است.

امام جمعه قم بیان داشت: دیگر نباید خامی و سادگی در بین مسئولین وجود داشته باشد و تفکر غلط اعتماد به استکبار رواج یابد و ما راهی جز مقاومت در برابر استکبار نداریم.

وی عنوان کرد: عقب نشینی در برابر این گرگ‌ها و تصورات خامی که در بین برخی از مسئولان رواج یافته موجب آسیب رسیدن به کشور خواهد شد.

توجه دولت جدید به کار و خدمت به دور از ورود به مسائل حاشیه‌ای

آیت الله اعرافی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن آغاز به کار دولت دوازدهم گفت: از دولت جدید انتظار می‌رود تمرکز خود را بر کار و خدمت به دور از ورود به مسائل حاشیه‌ای بگذراند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در راستای عمران و آبادانی کشور باید در اولویت باشد و مسائل علمی و فرهنگی که از دغدغه‌های اصلی رهبری نیز هست مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور همچنین بیان داشت: امروز هم منافقین در منطقه در حال خیانت کردن هستند و کشور کویت نیز امروز باید بداند روزی که با صدام همراه شد نتیجه‌اش را دید که امروز به آنان توصیه می‌کنیم همراه آمریکا و صاحبان تفکرات تروریستی نباشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.