ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32580
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
یک تصویر، یک نگاه/ آرام‌ترین خواب کودک عراقی در کنار پدر شهیدش

یک تصویر، یک نگاه/ آرام‌ترین خواب کودک عراقی در کنار پدر شهیدش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عریان السید خلف» فعال ادبی مطرح عراقی تعابیر زیبایی درباره نیروهای داوطلب مردمی عراق بیان کرده است. وی گفته بود :  اگر نیروهای حشد شعبی نبودند، «داعش» به دورترین نقطه جهان می‎رسید. به گفته وی، مأموریت‎های «حشد شعبی» نباید به آزادسازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عریان السید خلف» فعال ادبی مطرح عراقی تعابیر زیبایی درباره نیروهای داوطلب مردمی عراق بیان کرده است.

وی گفته بود :  اگر نیروهای حشد شعبی نبودند، «داعش» به دورترین نقطه جهان می‎رسید. به گفته وی، مأموریت‎های «حشد شعبی» نباید به آزادسازی مناطق اشغال شده داعش منحصر شود، بلکه این نیروها باید در ساختن عراق هم مشارکت کنند.

این شاعر عراقی از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت‌های گسترده و بی‌دریغش از ملت و دولت عراق در نبرد با تروریسم تکفیری تمجید می‌کند و البته اتهام‌زنی و ادعاهای برخی رژیم‌های عربی علیه ایران و حشد شعبی را بی‌پایه و اساس می‌خواند.

وی درباره حشد شعبی چنین گفت : «حشد شعبی یک گروه سازماندهی شده مقاومی است که از سرزمین، آبرو و مقدسات عراق دفاع می‌کند و دارای یک انسجام ملی واقعی و فطری آگاهانه است. مسأله دفاع از وطن غریزی است.»

بی‌شک نقش رزمندگان حشد شعبی در حفظ امنیت شهرهای عراق به ویژه شهرهای مقدس و مهار توسعه‌طلبی گروه تروریستی تکفیری داعش و نقش بسزای آن در آزادسازی شهر موصل بر هیچ کس به ویژه ملت عراق پوشیده نیست و البته عراقی‌ها هم قدردان این نیروهای مردمی بی‌ادعا و مخلص هستند، حشد شعبی در راه آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش، شهدا و مجروحانی را تقدیم کرده است و نشان داده است که برای حفظ عراق و به ویژه مقدسات این کشور در راستای رهنمودهای مرجعیت عالی شیعه حتی از بذل جان خود هم دریغ نمی‌کنند.

تصویر زیر صحنه زیبایی از اوج احساسات پاک فرزندان شهید حشد شعبی را نشان می‌دهد، کودکی که در کنار پیکر پدر شهیدش آرام‌ترین خواب خود را تجربه می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.