ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32631
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۱
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالیت جهادگران بسیجی در یکی از روستاهای محروم کشور/دانشجویان دهدشتی در گرمای 45 درجه جهادگری می کنند +تصاویر

فعالیت جهادگران بسیجی در یکی از روستاهای محروم کشور/دانشجویان دهدشتی در گرمای 45 درجه جهادگری می کنند +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،یک روز گرم تابستان همراه جهادگرانی شدیم که فعالیت فرهنگی منسجم و سازمان یافته خود را در محروم ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده اند چرا که چنین پتانسیل ارزشمندی و بهره‌مندی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،یک روز گرم تابستان همراه جهادگرانی شدیم که فعالیت فرهنگی منسجم و سازمان یافته خود را در محروم ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده اند چرا که چنین پتانسیل ارزشمندی و بهره‌مندی و مدیریت چنین اردوهایی می‌تواند موجب رفع محرومیت و تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال شود.

روستای سردو یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه در بخش دیشموک واقع شده که گروه جهادی شهید همت برای محرومیت زدایی فرهنگی، عمرانی، بهداشتی چند روزی است که فعالت خودشان را شروع کرده اند.

دانشجویانی که تا دیروز بر سر صندلی دانش و علم نشسته بودند حال این روزها لباس جهادی بر تن کرده اند و برای کمک به هم نوعان خودشان جهادی دیگر را شروع کرده اند که این مورد تنها هدف کوچکی در بسیج است.

در دورانی که شاید افراد زیادی در  مسئولت های مختلف و در بهترین آب و هوا و در زیر بهترین وسایل خنک کننده نشسته اندف تعدادی از قشر های مردم در روستاهایی وجود دارند که از نعمت کوچکترین خدمات محروم مانده اند که بسیجیان جهادگر برای رفع آنها در فصل تابستان و اایم عید نوروز آستین همت بالا زده اند و خدمت رسانی می کنند.

دانشجویانی که زبری سنگ ریزه های مناطق محروم و روستایی و آفتاب سوزان و گرمای خشن را بر هرچه راحت طلبی هست ترجیح می دهند و بدون چشم داشتی قدم در راه جهاد می نهند.

دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد دهدشت نیز از همین جنس هستند که این روزها میهمان روستای سردو از توابع بخش دیشموک می باشند و به خدمت رسانی جهادی مشغول هستند.

گروه جهادی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت با ظرفیت 35 دانشجوی برادر و خواهر 16 تیرماه 1396 با ورود به روستای مذکور به فعالیت های عمرانی ( تکمیل و مرمت مسجد روستا)، فعالیت های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و … پرداختند.

                                   

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.