ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32692
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۱۶
  • 381 بازدید
  • ارسال توسط :
نکوئی‌مجد: خوشحالم ناکامی پارالمپیک را جبران کردم/ مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم

نکوئی‌مجد: خوشحالم ناکامی پارالمپیک را جبران کردم/ مدالم را به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، مهران نکوئی مجد، ملی‌پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین در مسابقات جهانی لندن موفق به کسب مدال نقره در ماده پرتاب وزنه، کلاس F35 شد. وی درباره این مسابقات گفت: در پارالمپیک ریو تنها با یک سانتی‌متر اختلاف از کسب مدال برنز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، مهران نکوئی مجد، ملی‌پوش تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین در مسابقات جهانی لندن موفق به کسب مدال نقره در ماده پرتاب وزنه، کلاس F35 شد. وی درباره این مسابقات گفت: در پارالمپیک ریو تنها با یک سانتی‌متر اختلاف از کسب مدال برنز محروم شدم و پس از این بازی‌ها با خودم عهد بستم این ناکامی را جبران کنم.

وی افزود: پس از بازی‌های پارالمپیک تمام توانم را برای ارتقا رکوردم گذاشتم و با وجود سختی‌های زیادی که متحمل شدم، مجبور بودم از خانه و خانواده‌ام دور باشم، نا امید نشدم و به لطف خدا توانستم رکوردم را حدود 50 سانتی‌متر ارتقا دهم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی لندن تصریح کرد: در پارالمپیک ریو رکورد 14 متر و 54 سانتی‌متر را ثبت کرده بودم و در این مسابقات توانستم آن را به 15 متر و 15 سانتی‌متر افزایش دهم و اختلافم را با سکوی اول کمتر کنم. از این پس تمام تلاشم برای بهبود رکورد و نزدیک شدن به جایگاه اول در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک 2020 متمرکز است.

دارنده عنوان چهارم بازی‌های پارالمپیک افزود: خوشحالم که دو سکوی این ماده به دو نماینده ایران رسید، من و علی‌اصغر جوانمردی موفق شدیم به نشان نقره و برنز دست پیدا کنیم. این اتفاق برای من بسیار خوشایند بود و زمانی‌که پرچم کشورمان به اهتزاز درآمد، حس بسیار خوبی داشتم و احساس غرور می کردم که از سه پرچمی که بالا می‌رود، دو پرچم متعلق به کشور عزیزمان است.

نکوئی مجد خاطر نشان کرد: مدالم را با افتخار به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم و معتقدم قهرمانان واقعی آنها هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.