ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32698
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای برنامه تابستانه شب های آسمانی در قم  + تصاویر

اجرای برنامه تابستانه شب های آسمانی در قم + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم، با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمی هوا، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیار متفاوت تر از روزهای دیگر سال می گذرد. برخی این فرصت ها را غنیمت می شمارند و از آن در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم، با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمی هوا، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیار متفاوت تر از روزهای دیگر سال می گذرد.

برخی این فرصت ها را غنیمت می شمارند و از آن در راستای آینده ای روشن بهره بهتر می برند و برخی دیگر با وقت گذاری در فضاهای مجازی که این روزها محیط ناامنی برای این رده های سنی است تابستان خود را سپری می کنند.

امروزه مفهوم اوقات فراغت و چگونگی گذراندن آن برای نسل های مختلف تغییر کرده است. از این رو در یک اتفاق جالب و شاد ویژه برنامه شب های آسمانی در پردیسان در حال اجرا است تا با ایجاد فضای سالم برای نوجوانان و جوانان تابستانی خاطره انگیز را برای آنان رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در خصوص لزوم اجرای ویژه برنامه شب های تابستانه در گفتگو با خبرنگار زنان قم، اظهار داشت: برگزاری این گونه برنامه ها در بوستان های شهر به خصوص در شب های تابستان که خانواده ها فرصت بیشتری برای کنار هم بودن دارند لازم و ضروری است زیرا این برنامه ها به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان با ایجاد شادی و نشاط در کنار خانواده‌ها در یک محیط سالم و سرسبزی همانند بوستان شهید مبارک در پردیسان است.

وی ضمن توضیح  در خصوص برنامه شب های تابستانه پردیسان در محل مسجد فاطمه زهرا(س) که مسجد مرکزی این منطقه است، اضافه کرد: این برنامه با همکاری بسیج و سپاه پاسداران با ایجاد کردن غرفه های متعدد هنری، خلاقیت، بازی های کودکانه و…فضای شادی را برای عموم خانواده ها صورت گرفته است. حتی بچه ها در برخی غرفه ها به جای قهرمانان فضاهای مجازی خود ماند بتمن و …سرداران ایرانی مانند سردار سلیمانی، شهید همت و باکری و… را قهرمان خود انتخاب می کنند.

امام جمعه پردیسان تصریح کرد: به منظور برگزاری برنامه هایی همچون شب های تابستانه پردیسان در هفته های اخیر جلساتی با شورای عالی پردیسان متشکل از امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، معاون دادستان، شهردار و شورای امناء تشکیل شده است که در آن مواردی از جمله پرونده های موجود در دادگاه ها که بیشتر از ناحیه جوانان صورت گرفته است بررسی شد ، علت همه این پرونده ها ناشی از عدم شادی و تفریح تصحیح بوده که به سمت بزه کاری کشیده شده اند.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از موارد ناسالمی که پای جوانان را به دادگاه ها می کشد بهتر است فضاهای با نشاط در عین حال معنوی، انقلابی و سالم پدید بیاید که سپاه این مورد مهم را به عهده گرفته است.

حجت الاسلام قوامی گفت: متولیان زیادی برای پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در نقاط مختلف پردیسان خدمت می کنند که امیدواریم به زودی و تا پایان سال 97 در ورزشگاه ۶ هزار نفره پردیسان مسابقات المپیاد محله ای را نیز برگزار کنیم.

وی با بیان این مطلب که معنویت چهار پایه ی شادی، رضایت، امید و آرامش دارد، افزود: انسان اگر شاد نباشد معنوی نیست و اگر آرام نباشد شاد نخواهد بود بنابراین باید همواره امیدوار و راضی از زندگی باشد و به خدا توکل کند.

 

حسینعلی عباسی فرمانده حوزه بسیج شهدای گمنام در خصوص اجرای برنامه تابستانه شب های آسمانی پردیسان در گفتگو با خبرنگار زنان قم، اظهار داشت: جشن تابستانی آسمانی یک برنامه کشوری است که در چندین بوستان در نقاط مختلف شهرها برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این گونه برنامه ها را ترویج فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی و کاهش ناهنجاری های فرهنگی در استان ها دانست و افزود: برنامه تابستانی آسمانی پردیسان شامل چندین غرفه مشاوره خانوادگی، بازی های کودکانه، جُنگ های شاد و مفرح، هنرهای دستی با همراهی اساتید متخصص می باشد.

عباسی با بیان این که برنامه شب های آسمانی توسط سپاه پاسداران در سراسر کشور ابلاغ و حوزه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف بوستان های استان ها اجرا می کنند، افزود: این برنامه در پردیسان و بوستان شهید مبارک در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت 24 برگزار می شود و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

 

           

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.