ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3270
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 499 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم امشب در رشت برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم امشب در رشت برگزار می‌شود

حسن کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: این یادواره با حضور مردم ولایتمدار رشت، خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم این شهر، تعدادی از بسیجیان مدافع حرم و با سخنرانی محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام علی ایزدپناه، بسیجی مدافع حرم برگزار می‌شود. وی با گرامیداشت یاد و خاطره […]

حسن کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: این یادواره با حضور مردم ولایتمدار رشت، خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم این شهر، تعدادی از بسیجیان مدافع حرم و با سخنرانی محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام علی ایزدپناه، بسیجی مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای والامقام به‌ویژه شهدای مدافع حرم افزود: یادواره شهدای مدافع حرم با مداحی میثم برومند، یکی از بسیجیان مدافع حرم و با همت هیئت جوادالائمه سیاه اسطلخ، قرارگاه جهادی شهید سید محمد اسحاقی و جمعیت مبلغین خیر کثیر شهرستان رشت برگزار می‌شود.

معاون بنیاد شهید گیلان همچنین از برپایی مراسم معنوی بیعت با شهیدان در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه ساعت 12 امروز طبق سنت حسنه این بنیاد در آخرین پنجشنبه هر ماه، برای بیعت مجدد با آرمان‌های شهیدان والامقام برگزار می‌شود.

کمالی با اشاره به در پیش بودن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی خاطرنشان کرد: دریادلان نیروی دریایی امروز با حضور در گلزار شهدای رشت و قرائت فاتحه و نثار گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان غبارروبی مزار شهدا، مداحی و برگزاری نماز جماعت در جوار مزار پر برکت شهدا را از دیگر برنامه‌های این مراسم اعلام کرد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، شهرستان رشت 2200 شهید تقدیم اسلام کرده است که 900 شهید در گلزار شهدای این شهر آرمیده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن