ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32707
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۴۸
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
انتشار فهرست ۱۷۳ مظنون داعشی توسط اینترپل

انتشار فهرست ۱۷۳ مظنون داعشی توسط اینترپل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه گاردین گزارش داد: این فهرست که در تاریخ ۲۷ مه منتشر شده با استفاده از اطلاعات به دست آمده از “مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش” تهیه شده است. این فهرست شامل اسامی مظنون‌ها، تاریخ استخدام، آخرین آدرس محل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه گاردین گزارش داد: این فهرست که در تاریخ ۲۷ مه منتشر شده با استفاده از اطلاعات به دست آمده از “مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش” تهیه شده است.

این فهرست شامل اسامی مظنون‌ها، تاریخ استخدام، آخرین آدرس محل سکونت، مسجد محل رفت و آمدنشان و نام مادر و هرگونه تصویری از آنها است.

این فهرست افراط‌گرایان را به افرادی که برای ساخت و کار گذاشتن بمب‌های دست‌ساز به منظور ایجاد تلفات و جراحت‌های جدی آموزش دیده‌اند، توصیف کرده است.

گاردین گزارش داد: گمان برده می‌شود این افراد می‌توانند سفرهای بین‌المللی داشته باشند تا در فعالیت‌های تروریستی شرکت کنند.

این روزنامه نوشته که اطلاعات مربوط به این فهرست از جانب مقام‌های اطلاعاتی آمریکا جمع آوری و پس از آن تحویل اف‌بی‌آی شده و اف‌بی‌آی آن را برای انتشار در اختیار اینترپل قرار داده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.