ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32738
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۶
  • 323 بازدید
  • ارسال توسط :
روی خط ورزش شهرستان شهرضا

روی خط ورزش شهرستان شهرضا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، مژده دلور و فاطمه انصاری پور گلرهای تیم فوتسال شهرضا در مصاف با شاهین شهر بودند. روز اول رقابت های فوتسال بانوان استان جام کرامت به میزبانی شهرضا برگزار شد و دو تیم شهید محمودی شهرضا و چادگان به مصاف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از اصفهان، مژده دلور و فاطمه انصاری پور گلرهای تیم فوتسال شهرضا در مصاف با شاهین شهر بودند.

روز اول رقابت های فوتسال بانوان استان جام کرامت به میزبانی شهرضا برگزار شد و دو تیم شهید محمودی شهرضا و چادگان به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه ٤ بر ٠ به نفع تیم چادگان به پایان رسید. در بازی روز دوم تیم شهرضا توانست با نتیجه 4 بر 3 پرسپولیس شاهین شهر را در سالن ورزشی زرین شهر شکست دهد. در این دیدار مژده دلور 1 گل و فاطمه انصاری پور 3 گل به نام خود ثبت کردند. این رقابت ها بصورت دوره ای از روز شنبه مورخ 24 تیرماه به مدت 2 روز از ساعت 2 عصر برگزار و بازی روز سوم به روز یکشنبه مورخ یکم مردادماه به میزبانی اصفهان موکول شد.

***درخشش تنیسورهای شهرضایی در رقابت های کشوری

تیم تنیس روی میز دبیرستان جریده دار شهرضا نماینده استان اصفهان به مقام سوم مسابقات کشور دست یافت.

رقابت های کشوری تنیس روی میز بیستم لغایت بیست و ششم در محل دانشگاه شهید قاضی طباطبائی ارومیه با شرکت 30 تیم برگزار شد. تیم تنیس روی میز دبیرستان جریده دار شهرضا نماینده استان اصفهان با حضور محمدابراهیم آقاسی و پارسا خدامیان و هم چنین میلاد عابدینیان و مرتضی ایمانی دویار کمکی از کاشان به مربیگری سیدعلیرضا علوی (مربی توانمند شهرضا) به مسابقات اعزام و موفق به کسب مقام سوم تیمی شد. لازم به ذکر است؛ میلاد عابدینیان در رقابت با آریا غفاری از البرز در بخش دوبل به مقام سوم دست یافته و مقام دوم انفرادی را نیز از آن خود کرد.

***دو فعال گردشگری و طبیعت گردی شهرضا نشان عالی مدیریت و تندیس سیمین مدیریت را دریافت کردند

علی اسحاقی و محمدجواد نیک اقبال نشان عالی مدیریت و تندیس سیمین مدیریت در مجمع جهانی نوبل مدیریت EFMD را دریافت نمودند.

آقایان علی اسحاقی و محمدجواد نیک اقبال دو فعال گردشگری و طبیعت گردی شهرضا به عنوان مدیر موفق و خلاق در حوزه کمیته گردشگری هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان شهرضا با توجه به سوابق اجرایی در این حوزه موفق به کسب نشان عالی مدیریت و تندیس سیمین مدیریت در مجمع جهانی نوبل مدیریت EFMD شدند. شایان ذکر است؛ این مجمع یک بار در سال برگزار می شود و در آن شرکت‌ها، گروه ها، کمیته‌ها و افرادی که در حوزه‌های مختلف مدیریتی اعم از؛ صنعت، معدن، تجارت، خرید و فروش کالا، ارائه خدمات رفاهی، امور فرهنگی، علمی، صنعت توریسم و گردشگری، دارای مدیریت اجرایی درست و رزومه کاری مناسب باشند جهت حضور دعوت به عمل می آید.

***مصطفی حیدری بازیکن توانمند و شایسته شهرضایی در ترکیب تیم ملی فوتسال دانشجویان چین 2017 حضور دارد

4 اصفهانی در اولین اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان چین 2017 حضور خواهند داشت.

زمان حضور:

بعد از ظهر روز شنبه 7 مرداد 96

خروج ساعت 18 روز 8 مرداد

مکان:

تهران خ انقلاب خ 16 آذر سالن شماره 2 دانشگاه تهران

مدارک مورد نیاز:

معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل

شناسنامه

کارت ملی

کارت بیمه ورزشی

گذرنامه

دو قطعه عکس

تذکر: فقط افرادی که قبلا از سوی استانها معرفی شده اند و در سیستم فدراسیون دانشگاهی ثبت شده اند.

مسعود فلاحی اصفهان

ایمان باباپور اصفهان

مصطفی حیدری اصفهان(شهرضا)

عباس محمدی اصفهان

سجاد سامه اردبیل

محمدقدرت پور آ.شرقی

یوسف حیدری آ. شرقی

حسین نعمتی آ. شرقی

ناصر زمانی آ.شرقی

مجید هامونگرد قم

علی فخاران قم

محمدجواد اشعری قم

محمدکریمی نیک قم

محمدنجفی قم

احمدطرفه قم

محمدرضا آقاجانی قم

عابد خسرو بیگی قم

سیدعلی حسینی قم

محمدرضا دهقانی قم

علیرضا شاه مرادی البرز

حبیب محمدی البرز

محمدجواد منصوری مرکزی

علی رحیمی مرکزی

***پیش خبر: برگزاری مسابقات بزرگ ددلیفت بدون لوازم در شهرضا

مسابقات بزرگ ددلیفت بدون لوازم جام شهسرام سوم شهریور ماه در شهرضا برگزار می شود.

هیأت بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان در نظر دارد؛ مسابقات بزرگ ددلیفت بدون لوازم جام شهسرام را در جمعه مورخ سوم شهریور ماه در محل سالن شهید طحانی شهرضا برگزار نماید. وزن کشی همزمان در روز جمعه انجام می گیرد. ورودی رایگان و به نفرات برتر جوایز نفیس و به اورال هر رده سنی کمربند حرفه ای اهدا می شود. حضور برای تمامی شهرستان ها آزاد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09133219387 (حاج ایرج شجاعی) و 09133211311 (سیدمحمد علوی) تماس حاصل نمایید.

***پیش خبر: برگزاری مسابقات مچ اندازی رده سنی 18 تا 40 سال در شهرضا

مسابقات مچ اندازی رده سنی 18 تا 40 سال در دو بخش آقایان و بانوان طی روزهای 17 و 18 شهریور در شهرضا برگزار می شود.

هیأت بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان در نظر دارد؛ مسابقات مچ اندازی رده سنی 18 تا 40 سال را در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهدا برگزار نماید. وزن کشی و مسابقات در بخش آقایان روز جمعه مورخ هفدهم شهریور ماه و در بخش بانوان روز شنبه مورخ هجدهم شهریورماه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09133210620 (یونسی) تماس حاصل نمایید.

***پیش خبر: برگزاری مسابقات چندجانبه پرورش اندام و فیزیک به میزبانی شهرضا

مسابقات چندجانبه پرورش اندام و فیزیک بیستم مرداد ماه ساعت 4 عصر در محل تالار سینمای فجر شهرضا برگزار خواهد شد.

هیأت بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان در نظر دارد با همکاری کمیته پرورش اندام شهرضا، یک دوره مسابقات چندجانبه پرورش اندام و فیزیک روز جمعه مورخ بیستم مردادماه در محل تالار سینمای فجر شهرضا رأس ساعت 4 عصر برگزار نماید. وزن کشی نوزدهم مردادماه در محل کلوب ورزشی افق طلایی انجام می گیرد. جهت هماهنگی مسابقات با جعفر صفیان (09019478624) تماس حاصل نمائید.

***شهرضا قهرمان رقابت های ژیمناستیک کشور شد

نونهالان با استعداد و خوش آتیه باشگاه کیان شهرضا در رقابت های کشوری ژیمناستیک دو طلای تیمی در کارنامه خود به ثبت رسانیدند.

ژیمناستیک کاران باشگاه کیان در مسابقات کشوری در رشته ژیمناستیک هنری موفق به کسب دو نشان طلای تیمی شدند. محمدپویا نصیری و ابوالفضل بهرمن در رده سنی 85-84 و ابوالفضل صادقی و سیدعرفان علوی در رده سنی 86-85 مدال آوران این دوره رقابت ها بودند. مسابقات بیست و سوم تیرماه در قزوین برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.