ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32768
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
یک گروهبان ارتش آمریکا به حمایت از داعش متهم شد

یک گروهبان ارتش آمریکا به حمایت از داعش متهم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقامات آمریکا روز شنبه اعلام کردند که یک گروهبان ارتش آمریکا مستقر در ایالت هاوایی به تلاش برای حمایت مادی از گروه تروریستی داعش متهم شناخته شد و بدین ترتیب، پرونده اتهامات وی بدون برگزاری جلسه دادرسی اولیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقامات آمریکا روز شنبه اعلام کردند که یک گروهبان ارتش آمریکا مستقر در ایالت هاوایی به تلاش برای حمایت مادی از گروه تروریستی داعش متهم شناخته شد و بدین ترتیب، پرونده اتهامات وی بدون برگزاری جلسه دادرسی اولیه به یک دادگاه فدرال ارسال شد.

«ایکایکا اِریک کانگ» (Ikaika Erik Kang) ۳۴ ساله که هم اکنون در زندان بسر می برد، قرار است روز دوشنبه در دادگاهی در شهر بندری «هونولولو» در ایالت هاوایی حاضر شود. وی روز هشتم ماه ژوئیه بازداشت شد.

این کیفرخواست که از سوی هیأت منصفه عالی آمریکا ارائه شده است، این مسئول کنترل ترافیک هوایی ارتش را به چهار بار تلاش برای حمایت یا ارائه منابع مادی به «یک سازمان تروریستی خارجی» متهم می کند.

طبق داده های «پلیس فدرال آمریکا» (FBI)، این گروهبان ارتش پس از انجام تحقیقاتی یکساله توسط مأموران مخفی و سایر «منابع انسانی محرمانه» که وانمود می کردند از عوامل و طرفداران داعش هستند، دستگیر شد.

طبق اسناد دادگاه، این گروهبان ارتش آمریکا متهم است که در جهت ارائه اسناد محرمانه نظامی، یک پهپاد کوچک و آموزش استفاده از سلاح گرم و نبرد تن به تن به افرادی که بنا به تصور وی، از وابستگان به گروه تروریستی داعش بوده اند، اقدام کرده است.

مقامات اِف بی آی همچنین می گویند که این متهم سوگند وفاداری به «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش یاد کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که در صورت اثبات اتهامات و مجرم شناخته شدن گروهبان کانگ، وی به ازای هر یک از جرائم خود به ۲۰ سال زندان محکوم می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.