ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32858
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
گروههای جهادی با جهاد خود اسلام را گسترش می دهند

گروههای جهادی با جهاد خود اسلام را گسترش می دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: حضور در این روستاها و تلاش در جهت محرومیت زدایی توفیقی است که نصیب گروههای جهادی شده است و خداومد این خدمت را بی اجرو ثواب نخواهد گذاشت. هراس دشمنان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: حضور در این روستاها و تلاش در جهت محرومیت زدایی توفیقی است که نصیب گروههای جهادی شده است و خداومد این خدمت را بی اجرو ثواب نخواهد گذاشت.

هراس دشمنان از محرومیت زدایی و گرایش ملت ها به اقتصاد اسلام

وی خطاب به مسئولین نیز گفت: محرومیت زدایی و ورد به این عرصه همچون مقابله و ایستادگی در مقابل دشمن تا به بن دندان مسلح است و به همان اندازه که جهانخواران از شهادت طلبی و ارزش های ایثارگرانه واهمه دارند از گرایش ملت ها به اقتصاد اسلام در جهت حمایت از پابرهنگان در هراسند.

سرهنگ حسینی با اشاره به تاکیدات امام خمینی(ره) به محرومیت زدایی اذعان کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرموده اند با فقرزدایی و دفاع از محرومان امید جهانخواران از ماقطع و امید و گرایش ملت ها به ما بیشتر می شود.

وی ادامه داد: افتخار امام خدمتگزاری بود و اگر مسئولی می خواهد در جمهوری اسلامی ایران خدمت کند باید مدالی که حضرت امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی طراحی کرد را برای خدمت به مردم، به گردن بیاویزد.

حجاب پرچم نظام اسلامی ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توصیه مشترک شهدا بر ولایت پذیری و توصیۀ بانوان به حفظ حجاب گفت: غرب و اندیشکدۀ غربی حجاب را پرچم جمهوری اسلامی ایران می دانند و تمام تلاش خود را می کنند تا این پرچم را پائین بکشند و از سویی نیز به دنبال زدن ولایت به عنوان ستون خیمۀ انقلاب هستند که این مسئله را در فتنۀ 88 مشاهده کردیم.

سرهنگ سیدموسی حسینی ادامه داد: قرآن و انبیا واولیای خداوند راه را به ما نشان می دهند و مسئولین در هر سطحی نباید رفتارو گفتار و مواضعشان طوری باشد که دشمنان را شاد و به ضربه زدن به انقلاب امیدوار کنند و این خواست شهدای ماست.

وی همچنین با اشاره به بزرگ منشی خانواده های شهدا اضافه کرد: دستان ما در مقابل بزرگی خانواده های شهدا خالیست و شهدای آنها در کدام مدرسه و کلاس نشسته اند که اینچنین در مقابل دشمنان تکفیری حماسه می آفرینند جز مدرسۀ کربلا که تا تاریخ هست ، حماسۀ آن روایت می شود.

حسینی افزود: شهدای مدافع حرم متعلق به جهان اسلام هستند و این زیبایی هایی که به واسطۀ آنها در جهان اسلام رقم خورده است را باید مورخان و راویان و روضه خوانان سالها روایت کنند تا آیندگان بدانند آنها چه ایثارگری هایی کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا به تاسی از سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر این شهدای مدافع حرم نبودند امروز دشمن از مرزهای کشور عبور کرده بود و این ایستادگی و مقاومت و ایثار شهدای مدافع حرم و خانواد های آنها می باشد که دشمن را کیلومترها دورتر متوقف کرده است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.