ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32864
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
بانیان جنگ موصل، پیشنهاد بازسازی آن را به عراق داده‌اند

بانیان جنگ موصل، پیشنهاد بازسازی آن را به عراق داده‌اند

مرتضی صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شواهد و مدارک به‌خوبی نشان دهنده آن است که آل سعود و هم‌پیمانان آن پدید آورنده داعش و افراط گری در منطقه هستند و این در حالی است که پیشنهاد بازسازی موصل را به دولت عراق داده‌اند. وی افزود: همان‌گونه که تقریباً برای همه مشخص بود که […]

مرتضی صفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شواهد و مدارک به‌خوبی نشان دهنده آن است که آل سعود و هم‌پیمانان آن پدید آورنده داعش و افراط گری در منطقه هستند و این در حالی است که پیشنهاد بازسازی موصل را به دولت عراق داده‌اند.

وی افزود: همان‌گونه که تقریباً برای همه مشخص بود که داعش به زودی به پایان راه خود می‌رسد و توطئه‌های کور و تروریست و افراط‌گرایی این گروه شیطانی تمام خواهد شد، اما بازهم آل سعود و هم‌پیمانان آن دست از حمایت و تغذیه این گروه بر نمی‌دارند و حالا که می‌دانند در بین مردم کشورهای منطقه جایگاهی ندارند، می‌خواهند با حضور در عراق و پیشنهاد بازسازی موصل کسب محبوبیت کنند.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس گفت: حضور آل سعود و هم‌پیمانانش در موصل نه‌تنها برای ثبات عراق مفید نیست بلکه با توجه به نزدیک بودن این شهر به مرزهای ایران، می‌تواند باعث برهم زدن آرامش منطقه باشد و از آنجایی که حضور آل سعود و هم‌پیمانانش به‌خصوص اسرائیل جانی در هر جایی موجب ناامنی و آشوب در آن منطقه است، پس وجود آن‌ها در موصل اصلاً لازم نیست.

وی تصریح کرد: پایان ۳ سال اشغال خاک عراق توسط تروریست‌های تکفیری با توجه به مجموعه جنایت‌هایی که این گروه مرتکب شده، موفقیتی بزرگ برای این کشور است و نشان دهنده آن است که افراط‌گرایی و تروریسم در این منطقه جایگاهی ندارد و صلح و امید در این منطقه جاری شده است.

صفاری خاطرنشان کرد: پیروزی ارتش و حشد الشعبی عراق در موصل و آزاد سازی این منطقه راهبردی نه تنها عراق را از وجود داعش پاک کرده و امنیت را به منطقه برگردانده است بلکه در ادامه می‌تواند زمینه‌ساز پیروزی ارتش و مردم سوریه بر این گروه خون‌خوار بوده و در نهایت سبب ریشه‌کنی کامل این غده در منطقه باشد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.