ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32978
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۲۲
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
نگاهی دوباره به سینمای کیارستمی و رسانه در سرزمین آپارتاید

نگاهی دوباره به سینمای کیارستمی و رسانه در سرزمین آپارتاید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در این شماره پرونده‌ای درباره هنر با عنوان نگاهی دوباره به سینمای کیارستمی منتشر شده است. عکسی منتشرنشده از کیارستمی هم برای اولین بار بر روی جلد این شماره دیده می‌شود که عکاس آن جواد آتشباری است. در پرونده رسانه نیز پرونده‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در این شماره پرونده‌ای درباره هنر با عنوان نگاهی دوباره به سینمای کیارستمی منتشر شده است. عکسی منتشرنشده از کیارستمی هم برای اولین بار بر روی جلد این شماره دیده می‌شود که عکاس آن جواد آتشباری است.

در پرونده رسانه نیز پرونده‌ای با موضوع رسانه در سرزمین آپارتاید مورد توجه قرار گرفته است. دیروز و امروز؛ جنگ تاریخ روزنامه نگاری نیز عنوان مجموعه مطالبی است که از این پس و در هر شماره ماهنامه با پژوهش و نگارش سیدفرید قاسمی منتشر خواهد شد.
 
برخی از مطالب این شماره ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به شرح زیر است: ادغام؛ پیشنهادی برای پایداری نشریات عمومی/ امیر عباس تقی پور، دیروز و امروز؛ جنگ تاریخ روزنامه‌نگاری/ سیدفرید قاسمی، گفتمان سازی و توزیع معنا/ حسن بشیر، بررسی مفهوم پاسخ گویی عمومی/ هادی احمدی، سبک مدیریتی در تلویزیون؛ مروری بر یک تجربه/ محمد حسام پور، قواعد نوین روابط عمومی و بازاریابی؛ شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید! / دیوید میرمن اسکات- مترجم: امیر علی خلج.

بازنمایی گرایش‌های کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام؛ مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه های جزیره کیش/ محمد احسان خرامید، علی اکبر ﻓرهنگی، سهیلا ﻓراهانی بورقانی، مصاحبه با سرپرست تیم اینفوگرافیک سازمان PBL دولت هلند: لزوم تولید آثار اینفوگرافیک با هدف کمک به تصمیم گیری سیاست گذاران در ایران/ مریم سلیمی، مطالب بخش‌های دیگری از این ماهنامه را تشکیل می‌دهند.

پرونده‌ نگاهی دوباره به سینمای کیارستمی هم شامل مطالب زیر است: به یاد او که ایران زنده کرد به فیلم/ منوچهر دین پرست، کیارستمی رویایی در فیلم هایش بود/ نویسنده: آرن نولان- مترجم: احمد دیوسالار، تاملی در باب اینکه چگونه عباس کیارستمی را بفهمیم؛ کیارستمی خودش بود/ مینا حاتمی، نگاهی به دنیای کودکی خانه دوست کجاست/ برای تو مشق بنویسم/ نیما خرمی، عباس کیارستمی راه خانه دوست را می جست/ دﮐتر رضا داوری اردکانی و گفتگوی شیوا رهبران با عباس کیارستمی؛ میراث ایران سرنوشت کیارستمی بود/ مترجم: میترا سرحدی.
 
این نشریه پرونده‌ای هم درباره رسانه با عنوان رسانه در سرزمین آپارتاید دارد که مطالب آن به قرار زیر است: گفتگوی اختصاصی ماهنامه «مدیریت ارتباطات» با سفیر کشور افریقای جنوبی؛ درآمد ۲۵۰۰ دلاری خبرنگار در آفریقای جنوبی/ علی البرزی، میزگرد اختصاصی «مدیریت ارتباطات» با دو تن از فعاﻻن رسانه ای افریقای جنوبی؛ رنگین کمان رسانه ای در سرزمین آپارتاید/ احمد کارخانه
اینفوگرافیک: نگاهی به نفوذ رسانه ها در آفریقای جنوبی و رسانه افریقای جنوبی از شبکه های فساد دولتی پرده برداشت: همه چیز درباره خانواده گوپتا.

ماهنامه «مدیریت ارتباطات» هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.