ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33032
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۵
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکرپاک شهید سیدمحمدسجادی درتهران تشییع شد

پیکرپاک شهید سیدمحمدسجادی درتهران تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارایرنا، شهید سجادی 30سال سن داشت و از رزمندگان افغانستانی تیپ فاطمیون بود که چندین بار برای دفاع از حرم حضرت زینب به سوریه اعزام شده بود. این دوازدهمین شهید شهرک دولت خواه است .مردم، خانواده معظم شهدای ایرانی و افغانستانی ، مسئولین سپاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگارایرنا، شهید سجادی 30سال سن داشت و از رزمندگان افغانستانی تیپ فاطمیون بود که چندین بار برای دفاع از حرم حضرت زینب به سوریه اعزام شده بود. این دوازدهمین شهید شهرک دولت خواه است .
مردم، خانواده معظم شهدای ایرانی و افغانستانی ، مسئولین سپاه ناحیه ابوذر تهران ، بسیجیان حوزه 341 امام زین العادبدین(ع) ، پایگاه بسیج والفجر شهرداری منطقه 19، هیات های مذهبی از صبح امروز برای بدرقه وتشییع پیکر این شهید والامقام مقابل مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرک دولتخواه تجمع کرده بودند.
پس خواندن نماز، پیکر این شهید برای روی دوش مردم از مقابل مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) تا میدان بهلول تشییع و برای خاکسپاری درقطعه 50 به بهشت زهرا(ع) اعزام شد.
این رزمنده تیپ فاطمیون ،چهارمین فرزند خانواده درهنگام دفاع از حرم اهل بیت در مبارزه با تکفیرهای داعشی وهابی در مرزعراق وسوریه به شهادت رسید.
شهید سجادی برای دفاع از حرم اهل بیت چندین بار به کشور سوریه اعزام شده بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.