ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33045
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۶
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی ارتش سوریه در شرق تدمر

پیشروی ارتش سوریه در شرق تدمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزدوشنبه ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که یگان های ارتش این کشور با ادامه تعقیب تروریست های داعشی در شرق استان حمص، خسارت های فراوانی به آن ها وارد کردند.ارتش سوریه در ادامه مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش برچند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزدوشنبه ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که یگان های ارتش این کشور با ادامه تعقیب تروریست های داعشی در شرق استان حمص، خسارت های فراوانی به آن ها وارد کردند.
ارتش سوریه در ادامه مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش برچند تپه و بلندی در شمال میدان نفتی الهیل و 40 کیلومتری تدمر مسلط شد.
دراین عملیات مواضع و محور تحرک تروریست های داعشی درشرق استان حمص زیرآتش سنگین ارتش قرارگرفت.
جنگنده های نیروی هوایی سوریه نیز مواضع گروه تروریستی داعش در روستای ام الریش و شنداخیه در شرق حمص را بمباران کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها منجر شد.
دراستان دیرالزور نیز یگان های ارتش سوریه، مواضع تروریست های داعشی را در شمال، جنوب و شرق و اطراف فرودگاه این هدف قرار دادند.
همزمان با نزدیکتر شدن ورود ارتش سوریه به استان دیرالزور و نزدیک تر شدن به شهر، اعتراض های مردمی به تروریست ها افزایش یافته است.
روز یکشنبه ساکنان روستای حطله در شمال شهر دیرالزورف دفتر رسانه ای و تبلیغات داعش را محاصره کردند و آن را به آتش کشیدند.
استان دیرالزور درشرق سوریه در مرز این کشور با عراق و شهر دیرالزور در کرانه رود فرات واقع شده است.
شهر نفت خیز دیرالزور از سال 2014 در محاصره گروه تروریستی تکفیری داعش است و کمک رسانی به ساکنان این شهر فقط از طریق پرتاب محموله ها توسط هواپیماهای باری انجام می شود.
خاورم**6116 ** 1064

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.