ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33142
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
تعطیلی دفتر حافظ منافع اسرائیل در بیروت

تعطیلی دفتر حافظ منافع اسرائیل در بیروت

رخدادهای 3 مرداد 63 چکیده: زنان و مردان متعهد در سراسر کشور با شرکت در یک راهپیمایی گسترده خواستار تثبیت سنگر حجاب شدند.   دادستان عمومی تهران پیرامون رعایت حجاب صحیح اسلامی در جامع اطلاعیه ای صادر کرد.   وزیر کشور: با کسانی که پوشش اسلامی را  مراعات نمی کنند با استناد به قوانین برخورد […]

رخدادهای 3 مرداد 63

چکیده:

زنان و مردان متعهد در سراسر کشور با شرکت در یک راهپیمایی گسترده خواستار تثبیت سنگر حجاب شدند.

 

دادستان عمومی تهران پیرامون رعایت حجاب صحیح اسلامی در جامع اطلاعیه ای صادر کرد.

 

وزیر کشور: با کسانی که پوشش اسلامی را  مراعات نمی کنند با استناد به قوانین برخورد می شود.

 

علی اکبر محتشمی سفیر ایران در سوریه با امام امت دیدار کرد.

 

دفتر حفاظت منافع رژیم صهیونیستی در لبنان رسما تعطیل شد.

 

برگزاری راهپیمایی حجاب در سراسر کشور

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) امت شهید پرور در سراسر کشور در حمایت و تثبت حجاب اسلامی راهپیمایی کردند. در تهران نیر مردم خداجوی در تظاهرات گسترده ای در سطح شهر و در اجتماع میدان ولیعصر ایمان و اعتقاد راسخ خویش را بر ضرورت رعایت موازین و معیارهای اسلامی در حفظ حجاب به نمایش گذاشتند.

مراسم راهپیمایی عظمیم مردم تهران علیه بی حجابی با قرائت قطعنامه ای در 6 ماده خاتمه یافت. در این قطعنامه به کسانی که با اغراض سیاسی شئون اسلامی را نادیده می گیرند هشدار داده شده است که امت شهید داده این گونه حرکات را تحمل نخواهد کرد. در این قطعنامه از مجلس شورای اسلامی و شورایعالی قضایی تقاضا شده است تا در مبارزه قاطع و پیگیر با فساد و بی بند و باری برخورد قاطع نماید.

در پی شکایت مکرر امت حزب الله از عدم رعایت حجاب اسلامی و پوشش لباس های مغایر با شئونات اسلامی دادستانی عمومی تهران با انتشار اطلاعیه ای به کلیه مسئولان ادارات دولتی و خصوصی که در محیط کار تحت مسئولیت آنان پوشش اسلامی رعایت نمی شود شدیدا اخطار کرد که از ورود بانوانی که حجاب صحیح اسلامی را رعایت نمی کنند به این اماکن جلوگیری کنند در غیر این صورت مسئولین این سازمان ها و نهادها خود تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و با متخلفین نیز مطابق مقررات رفتار خواهد شد.(1)

 

هشدار شدید ناطق نوری به بی حجابان

حجت الاسلام ناطق نوری وزیر کشور که برای شرکت در سمینار منطقه ای مبارزه با مواد مخدر به مشهد سفر کرده است در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به مساله حجاب گفت: امت شهید پرور ما که در حال جنگ با استکبار جهانی است و برای استقرار اسلام و استحکام پایه های نظام اسلامی شهید تقدیم می کنند تحمل فساد را ندارند.

وی افزود: برای از بین بردن مساله بی حجابی قبل از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم و دستگاه های ارشادی باید مراد از حجاب و فلسفه حجاب اسلامی را تبیین کنند و با کسانی که پوشش اسلامی را مراعات نمی کنند با استناد به قوانین برخورد می شود. وزیر کشور در مورد بستن مرزها جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر نیز گفت: تا کنون 812 کیلومتر راه و 147 پاسگاه مرزی ایجاد شده است.(2)

 

دیدار محتشمی پور با امام امت

حجت الاسلام علی اکبر محتشمی پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق به حضور امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی رسید و با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

آقای محتشمی در پایان این دیدار گفت: ملت های مسلمان در سراسر دنیا و همچنین ملت های مستضعف و محروم و تحت ستم کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی آفریقا و آسیا همه یکپارچه به رهنمودهای امام امت چشم دوخته و در انتظار پیروزی قاطع جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم عراق و همچنین پیروزی بر رژیم اشغالگر قدس و نابودی استعمارگران هستند.(3)

 

تعطیلی دفتر حافظ منافع اسرائیل در بیروت

خبرگزاری جمهوری اسلامی از بیروت گزارش داد: وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی دیروز رسما اعلام کرد که دفتر حفاظت منافع اسرائیل در لبنان تعطیل شده است. وزارت خارجه رژیم اسرائیل در این رابطه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: علی رغم بسته شدن دفتر لژیون صهیونیست ها در شمال بیروت این رژیم به همکاری با دوستان خود در لبنان ادامه داده و مانند همیشه خود را در جهت اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت مرزهای شمالی این رژیم آزاد احساس می کند. در همین حال خبرگزاری فرانسه از دمشق گزارش داد که رشید کرامی نخست وزیر لبنان به دمشق خواهد رفت تا با مسئولین سوری درباره مسائل داخلی لبنان و تحولات منطقه گفت و گو کند کرامی همچنین دیروز در پایان جلسه شورای وزیران کشور اعلام کرد تا چند روز دیگر خط حائل بین دو بخش بیروت برچیده می شود. گزارش ها از شهر طرابلس در شمال لبنان نیز حاکیست درگیری ها در این شهر بین طرفین متخاصم از سرگرفته شده است.(4)

منابع:

1. کیهان، 4 مرداد 63، ص 22
2. جمهوری اسلامی، 4 مرداد 63، ص 10
3. اطلاعات، 4 مرداد 63، ص 1
4. اطلاعات، 4 مرداد 63، ص 16

انتهای متن/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.