ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33199
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

تقدیم 73 شهید نسل سوم انقلاب در فارس/ تاكنون 4 مفقودالاثر در دفاع از حریم آل‌الله وجود دارد

جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با یادآوری اینكه امت اسلامی برای اين انقلاب تاكنون سه نسل شهيد تقديم كرده‌اند، گفت: شهدای نسل اول،‌ شهدایی بودند كه برای پيروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسيدند چه در قبل از انقلاب و چه حين […]

جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با یادآوری اینكه امت اسلامی برای اين انقلاب تاكنون سه نسل شهيد تقديم كرده‌اند، گفت: شهدای نسل اول،‌ شهدایی بودند كه برای پيروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسيدند چه در قبل از انقلاب و چه حين انقلاب و شهدای ترور، شهدای نسل دوم، شهدای حماسه 8 سال دفاع مقدس و پيكار با جبهه استكباری در آن دوران بودند و شهدای نسل سوم،‌ شهدای عزيز مدافع حرم و شهدای تأمين امنيت هستند. 

وی به ارائه آماری از شهدای نسل سوم انقلاب اسلامی از سال 90 تاكنون در استان فارس پرداخت و افزود: به طور كلی 73 شهید نسل سوم انقلاب اسلامی اعم از مدافع حرم و تأمین امنیت طی این سال‌ها از استان فارس تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

قناعتی ادامه داد: این شهدا شامل شهدای مدافع حرم، درگیری‌ با تروريست‌ها در مرزهای جنوب شرقی، درگیری‌ با تروريست‌ها در مرزهای شمال غربی و سانحه هوايی فارس هستند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس با تصریح اینكه تاكنون 56 شهید و 4 مفقودالاثر در دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) از این استان تقدیم شده‌اند، گفت: از این تعداد شهدای مدافع حرم 25 شهید لشكر فاطمیون هستند و 35 شهید ایرانی.

وی همچنین به تقسيم‌بندی ديگر این شهدا اشاره كرد و گفت: از 73 شهید استان فارس، 37 نفر پاسدار، 8 نفر بسیج مردمی، یك نفر ارتشی، 2 نفر اورژانس و 25 نفر از لشكر فاطمیون بوده‌اند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس در پایان این نكته را یادآور شد كه این آمار شهدا به غير از آمار شهدای قهرمان فرماندهی انتظامی استان فارس است كه در راه تأمين امنيت مردم جان خويش را در طبق اخلاص نهاده و تقديم كرده‌اند.


برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.