ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33210
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراهیم الجعفری: هیچ اطلاعاتی درباره 39 کارگر هندی ربوده شده در موصل نداریم

ابراهیم الجعفری: هیچ اطلاعاتی درباره 39 کارگر هندی ربوده شده در موصل نداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق اعلام کرد که دولت این کشور، هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت 39 کارگر هندی ربوده شده در موصل در ژوئن 2014، ندارد. روزنامه «هندوستان تایمز» به نقل از الجعفری که  در سفری رسمی به کشور هند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق اعلام کرد که دولت این کشور، هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت 39 کارگر هندی ربوده شده در موصل در ژوئن 2014، ندارد.

روزنامه «هندوستان تایمز» به نقل از الجعفری که  در سفری رسمی به کشور هند رفته است، نوشت: دولت عراق هیچ اطلاعاتی درباره این کارگران ربوده شده ندارد و حتی نمی‌داند که آیا آنها هنوز در قیر حیاتند یا خیر.اما بغداد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این کارگران خارجی ربوده شده را بیابد.

گفته می‌شود که مسئله این کارگران از مهمترین موضوعات دیدار وزیر خارجه عراق با «سوشما سواراج» همتای هندیش باشد.

وزیر خارجه هند در شانزدهم ماه جاری میلادی گفته بود که اطلاعات واصله به وزیر مشاور در امور خارجه، بیانگر حبس شدن این کارگران در زندان «بادوش» در نزدیکی موصل است. زندانی که شماری از اسرای آن، به دست داعش کشته شده‌اند.

هنوز سرنوشت 39  کارگر از 40 کارگر هندی ربوده شده در اطراف موصل به دست داعش، مشخص نیست و تنها نجات‌یافته این جریان، به اصحاب رسانه گفته است که داعش، تمامی گروگان‌ها را در منطقه‌ای صحرایی نزدیک بادوش در 15 ژوئن 2014، اعدام کرده است. اما دولت هند این امر را تایید نکرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.