ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33261
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۴
  • 514 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف و انهدام دو کارگاه ساخت بمب در موصل

کشف و انهدام دو کارگاه ساخت بمب در موصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، یک مقام امنیتی در دستگاه مبارزه با تروریسم در عراق به اسپوتنیک، گفت: کارشناسان مواد منفجره مبارزه با تروریسم یک کارخانه ساخت مواد منفجره و بمب و مین را در جاده روستای بادوش در غرب موصل منهدم کردند. این مقام امنیتی افزود: نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، یک مقام امنیتی در دستگاه مبارزه با تروریسم در عراق به اسپوتنیک، گفت: کارشناسان مواد منفجره مبارزه با تروریسم یک کارخانه ساخت مواد منفجره و بمب و مین را در جاده روستای بادوش در غرب موصل منهدم کردند.

این مقام امنیتی افزود: نیروهای امنیتی عراق یک انبار دیگر عناصر تروریستی را در منطقه التنک در غرب این شهر کشف کردند؛ جای که تروریستها از آن برای ساخت بمب و مواد منفجر استفاده می کردند.

وی ادامه داد: نیروهای عراقی این کارگاه را هنگام تفتیش منازل و عملیات پاکسازی مناطق موصل و پیش از بازگشت آوارگان به این شهر کشف کردند.   

این مقام اعلام کرد:نزدیک به 40 نفر از عناصر داعش که در سرداب های منطقه المیدان بخش قدیمی شهر موصل  مخفی شده بودند، چهارشنبه گذشته خود را تحویل دادند.

وی تاکید کرد: عناصر داعش از یکماه پیش در این شهر قدیمی محاصره شدند و مهماتشان پایان یافت و مجبور شدند تا خودشان را به نیروهای امنیتی تحویل دهند.

گفتنی است، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح در 19 فوریه گذشته آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی شهر موصل را اعلام کرد و نیروهای عراقی توانستند تا پایان ژانویه گذشته بخش شرقی آن را از دست عناصر داعش آزاد کنند. «حیدر العبادی» در 10 ژوئیه 2017 میلادی آزادی کامل شهر موصل از دست عناصر گروهک تروریستی داعش را اعلام کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.