ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33266
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :

زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده افتتاح خواهد شد

سرویس اجتماعی فردا: فردا؛ ٤ مردادماه ساعت ١٠:٣٠ در خیابان شهید رجایی خیابان مداح با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران زیرگذر و تونل ضربعلی زاده افتتاح خواهد شد. گفتنی است که بهره برداری از تونل و زیرگذر ضربعلی زاده سبب تسهیل دسترسی محلات موجود در پهنه‌های شرق و غرب خطوط راه‌آهن خواهد شد. در نتیجه […]

سرویس اجتماعی فردا: فردا؛ ٤ مردادماه ساعت ١٠:٣٠ در خیابان شهید رجایی خیابان مداح با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران زیرگذر و تونل ضربعلی زاده افتتاح خواهد شد.

گفتنی است که بهره برداری از تونل و زیرگذر ضربعلی زاده سبب تسهیل دسترسی محلات موجود در پهنه‌های شرق و غرب خطوط راه‌آهن خواهد شد. در نتیجه گشایش ترافیکی این معبر ۵۵۰ متری، ارتباط بین محلات نازی‌آباد و خزانه که تاکنون از طریق بزرگراه بعثت انجام می‌شد، تسهیل خواهد شد. به این ترتیب جریان عبور و مرور خودرو‌ها در بزرگراه بعثت به عنوان یکی از مسیرهای پرترافیک شبکه معابر بزرگراهی شهر تهران روان‌تر شده و مشکل محدودیت دسترسی‌های محلی در این بزرگراه برطرف می‌شود. همچنین اقدامات مربوط به تامین روشنایی پروژه زیرگذر شهید ضربعلی زاده نیز با استفاده از فناوری های روز انجام می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.