ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33312
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۲
  • 275 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهیدان دهرابپور و ملک حسینی در یاسوج برگزار شد

یادواره شهیدان دهرابپور و ملک حسینی در یاسوج برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق ظهر امروز در آئین یادواره شهیدان دانشجو ملک حسینی و دهراب پور با بیان اینکه تمامی شهدا در دیدگاه و محضر حضرت حق شاخص و برگزیده هستند اظهار داشت: از مجموع 1880 شهید استان بیش از 80 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق ظهر امروز در آئین یادواره شهیدان دانشجو ملک حسینی و دهراب پور با بیان اینکه تمامی شهدا در دیدگاه و محضر حضرت حق شاخص و برگزیده هستند اظهار داشت: از مجموع 1880 شهید استان بیش از 80 نفر را شهیدان دانشجو تشکیل می دادند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه قشر دانشگاهی مبدا تحولات حال و آینده را رقم می‌زند، بیان کرد: بسیج دانشجویی در همین راستا و الگو گیری از این ستارگان بهشتی ضمن شناسایی و مستندسازی نسبت به شاخص سازی و ترویج سیره این ایثارگران راه حق اقدام کرده است.

مهدوی مطلق با اشاره به برنامه بسیج دانشجویی، اظهار داشت: نخستین شهید شاخص دانشجویی استان شهید هدایت الله طیب از نابغه‌های علمی کشور بود که برای تجلیل و گرامی‌داشت این شهید کتابی از سیره عملی آن شهید والامقام به چاپ رسیده است.

وی گفت: شهید عین الله دهراب پور نیز از دیگر شهدای شاخص دانشجویی استان ایت که علی رغم مدارج علمی بالا خدمت در سنگر شهادت را به سنگر علم ترجیح دادند و به مقام رفیع شهادت نائل آمد و شهید وندا نیز که مخترع موشک کرم ابریشم بود از دیگر شهدای دانشجوی استان بود.

مهدوی مطلق با اشاره به شخصیت علمی شهید سید عبدالهادی ملک حسینی اظهار داشت: آن شهید والامقام نیز علی رغم تحصیل در رشته مدیریت اقتصاد گرایش بازرگانی بین المللی در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کرد و شربت شهادت را نوشید.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی دفاع مقدس را به سخره می‌گیرند در حالی که نخبگان دانشگاهی ما با منطق و علم در این مسیر گام برداشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.