ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33475
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۰
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
توسعه پارکینگ هواپیماهای فرودگاه شهید بهشتی / افتتاح چندین پروژه فرودگاهی با اعتبار 200 میلیارد ریالی

توسعه پارکینگ هواپیماهای فرودگاه شهید بهشتی / افتتاح چندین پروژه فرودگاهی با اعتبار 200 میلیارد ریالی

حسن امجدی امروز در حاشیه افتتاح مرکز نظارت تصویری فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به حجم استقبال از افزایش پروازها و جاذبه‌ای که فرودگاه اصفهان برای ورود گردشگران به حریم جمهوری اسلامی ایران دارد، توسعه زیرساخت‌های فرودگاه‌های اصفهان بسیار حائز اهمیت است. وی افزود: […]

حسن امجدی امروز در حاشیه افتتاح مرکز نظارت تصویری فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به حجم استقبال از افزایش پروازها و جاذبه‌ای که فرودگاه اصفهان برای ورود گردشگران به حریم جمهوری اسلامی ایران دارد، توسعه زیرساخت‌های فرودگاه‌های اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌های فرودگاه‌های اصفهان ابتدا اقدام به شناسایی معضلات فرودگاهی صورت گرفت که محدودیت پارک هواپیما در پارکینگ هواپیماها ازجمله این معضلات بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: جهت رفع مشکل محدودیت پارک هواپیما در پارکینگ هواپیماها، پس از مراحل قانونی و تعیین مشاور پروژه، طرح رفع مشکل محدودیت پارک هواپیما در پارکینگ هواپیماهای فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نهایی و مصوب شده که تا 2 ماه آینده مناقصه توسعه پارکینگ هواپیما از 10 موقعیت پارک به 20 موقعیت پارک انجام خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت شدید فضای ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خاطرنشان کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی گسترش فضای ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان بودیم که تا 15 ماه آینده از 6 هزار متر مربع به 14 هزار مترمربع افزایش پیدا می‌کند.

امجدی یادآور شد: جایگاه تشریفات اختصاصی و یا ترمینال CIP از دیگر نیازهای ضروری فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان بود که مراسم کلنگ‌زنی آن امروز انجام شد و طی قراردادی که با پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه عمومی انجام شده تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان داشت: مجموع اعتبارات پروژه‌هایی که امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افتتاح شد، رقمی بالغ 20 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که مردم از ثمرات آن طی یک سال آینده بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های مرتبط با تهویه هوای مطبوع، سرمایش و گرمایش ترمینال‌ها نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز افتتاح و ساختمان جدید تأسیسات فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کلنگ‌زنی شد و تا 15 ماه آینده با استفاده از تجهیزات به روز دنیا این ساختمان تکمیل شده و مشکلات سرمایش، گرمایش و تهویه هوای مطبوع ترمینال‌ها مرتفع خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.