ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33485
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۸
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
تنها ۴ درصد از خاک عراق دست داعش است/حمایت انکارناپذیر ایران

تنها ۴ درصد از خاک عراق دست داعش است/حمایت انکارناپذیر ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، نشست خبری سیدمحسن حکیم، مشاور عالی حجت الاسلام و المسلمین سیدعمار حکیم در خصوص آخرین تحولات تأسیس جریان حکمت ملی ظهر امروز (چهارشنبه ) برگزار شد. محسن حکیم در جریان این نشست گفت: بعد از آزادسازی موصل تحولاتی رخ داده است. این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، نشست خبری سیدمحسن حکیم، مشاور عالی حجت الاسلام و المسلمین سیدعمار حکیم در خصوص آخرین تحولات تأسیس جریان حکمت ملی ظهر امروز (چهارشنبه ) برگزار شد.

محسن حکیم در جریان این نشست گفت: بعد از آزادسازی موصل تحولاتی رخ داده است. این تحولات در زمینه های مختلف سیاسی، امنیتی و اقتصادی در تمام ابعاد بوده و ما باید این تحولات را به گونه ای مدیریت کنیم که عراق را از این وضعیت خارج کنیم. داعش تقریبا زیر ۴ درصد از خاک عراق را در دست دارد و انشاالله به زودی به طور کامل عراق از لوث داعش پاک سازی می شود.

وی تصریح کرد: نقش ایران و همراهی مسئولان و رهبر معظم ایران در حمایت از عراق انکار ناپذیر است.

محسن حکیم ادامه داد: داعش به راه های زیر زمینی برای نفوذ روی آورده است اما نیروهای امنیتی توانسته آنها را کشف و خنثی کند. باز گرداندن آوارگان از دیگر موضوعات است و نیاز است سریع تر این موضوع ساماندهی شود و تاکنون نیز برخی بازگردانده شده اند و شاهد بازسازی برخی مناطق بوده ایم. بخش غربی موصل نزدیک به ۹۰ درصد تخریب شده و نیاز به بازسازی کامل دارد که این امر نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی افزود: آشتی ملی مسئله دیگر ماست. جنگی که انجام شد آثاری داشت که نیاز است این مسیل نیز حل شود. از سوی دیگر، حضور دیپلماتیک عراق در دوران پساداعش و در سطح منطقه ای و بین المللی روند خوب و مناسبی دارد و امیدواریم شاهد پیشرفت بیشتر در این زمینه باشیم. دولت عراق نسبت به وحدت عراق حساس است و همیشه در این زمینه تلاش کرده و میکند که این وحدت حفظ شود و هر مسئله وجود دارد در چارچوب قانون اساسی عراق حل شود.

در حال تکمیل …

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.