ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33516
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۳:۴۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

وجود بیش‌از 7 هزار خانواده دارای دو تا چهار شهید در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شامگاه چهارشنبه، چهارم مرداد در آیین افتتاحیه مجتمع تولیدی مرغ مادر گوشتی در لرستان گفت: در سطح کشور ۸۴ خانواده دارای چهار شهید و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شامگاه چهارشنبه، چهارم مرداد در آیین افتتاحیه مجتمع تولیدی مرغ مادر گوشتی در لرستان گفت: در سطح کشور ۸۴ خانواده دارای چهار شهید و بیش‌از هفت هزار خانواده دارای دو شهید داریم.
وی با بیان این‌که امسال یک سال استثنایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، عنوان کرد: با وجود مشکلات و کارشکنی‌هایی که از ناحیه استکبار جهانی و دشمنان داشتیم و با وجود تحریم‌ها، کشور ما در نهایت امنیت است.
حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی با طرح این سؤال که چه عواملی سبب پیروزی ما در مقابل دشمنان شد، عنوان کرد: مهم‌ترین عامل ثبات کشور نقش رهبری نظام است این در حالی‌است که ما اگر سعادت دنیا و آخرت را می‌خواهیم باید همواره پشت سر رهبری حرکت کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دومین عامل پیروزی نظام اسلامی در مقابل دشمنان را نقش مردم دانست و عنوان کرد: دومین عامل اثبات نظام اسلامی ما نقش مردم است.
معاون رئیس‌جمهور گفت: وفاداری و حمایت مردم لرستان از اول انقلاب همواره ثابت بوده است و هر چه به استان لرستان خدمت کنیم،  کم خدمت کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی عنوان کرد: مجتمع تولیدی مرغ مادرگوشتی ماهان لرستان باید توسعه پیدا کند و انشالله که بتوانیم شاهد پیشرفت همه‌جانبه استان لرستان باشیم.
معاون رئیس‌جمهور اعتقاد به انقلاب را سومین عامل ثبات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: همه مردم به انقلاب اسلامی باور داشتند این در حالی‌است که همه باید در سایه وحدت و پیروی از فرامین رهبری به پیشرفت کشور کمک کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تاکنون سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، در سطح استان لرستان مبلغ ۳۵۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.