ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33533
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۹
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان به بهره برداری رسید

موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و زیربنای 15 هزار مترمربع برای جامعه ایثارگری احداث شده است.این مجتمع در سفر استانی سال 93 هیات دولت یازدهم جزو مصوبات سفر قرار گرفت که کل اعتبارات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و زیربنای 15 هزار مترمربع برای جامعه ایثارگری احداث شده است.
این مجتمع در سفر استانی سال 93 هیات دولت یازدهم جزو مصوبات سفر قرار گرفت که کل اعتبارات هزینه شده در آن از محل تملک دارایی های سرمایه استانی، ملی و سایر منابع بنیاد شهید تا این مقطع زمانی حدود 280 میلیارد ریال بوده است.
این مجتمع شامل حوزه های ورزشی، توانبخشی و درمانی فرهنگی رفاهی و آموزشی است و تنها بخش نیمه تمام آن بخش اقامتی و هتلینگ است که 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته برای بهره برداری از پیشرفته ترین و بزرگترین واحد تولیدی مرغ گوشتی ماهان در کشور به لرستان سفر کرد و امروز نیز موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار لرستان با حضور وی به بهره برداری رسید.
3210/7274/3022
خبرنگاران:محمد یاراحمدی و مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.