ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33553
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۶
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تا آخر امسال اجرایی می‌شود

قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تا آخر امسال اجرایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان اظهار داشت: بنیاد شهید متولی و متکلف کل ایثاگران در کشور است. وی با تاکید بر اینکه مردم ما مدیون ایثارگران هستند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان اظهار داشت: بنیاد شهید متولی و متکلف کل ایثاگران در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما مدیون ایثارگران هستند گفت: اگر امروز آرامش، آسایش داریم و کشور در بین کشورهای منطقه امنیت دارد و امنیت آن زبانزد است همه به دلیل زحمات، مقاومت و جانفشانی ایثارگران است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه ایثارگران با مقاومت و ایثار خود برای ما پیروزی آفریدند تصریح کرد: ما باید تا جایی که در توان داریم در خدمت ایثارگران باشیم.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خانواده شهدا، ایثارگران و به خصوص جانبازان امکاناتی باید تدارک ببیند گفت: در این راستا از سال ۷۶ در هر مرکز استان یک مجتمع فرهنگی، ورزشی، توانبخشی تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه تا کنون این مجتمع در ۲۳ استان کشور و در یک تا سه فاز ایجاد شده است افزود: در استان لرستان نیز این مجتمع در ۲۰ هزار متر زمین، ۱۵ هزار متر بنا ایجاد شده و برای آن ۲۴.۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه هنوز به طور کامل تجهیز نشده است ادامه داد: این مجتمع تنها در خدمت ایثارگران نبوده بلکه مردم استان نیز می توانند از این مجتمع استفاده کنند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه با اشاره به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: حدود ۸۰ درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرایی شده و ۱۹ درصد نیاز به تدوین آئین نامه داشت.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران آئین نامه را تدوین و به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال کرده است گفت: حدود هفت درصد این آئین نامه تصویب و به دولت درآمد و مصوب شد.

وی گفت: مقداری از این آئین نامه باقی مانده که در کمیسیون تدوین و دولت ارسال شود گفت: در این راستا با سعی رئیس جمهور بر روی این مسئله تا آخر امسال به طور کامل این قانون جامع اجرایی می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.