ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33555
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۶
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
پارک جنگلی قرمرض مرجع گردشگری شرق مازندران  می شود

پارک جنگلی قرمرض مرجع گردشگری شرق مازندران می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، روح الله جمشیدی اردشیری صبح پنجشنبه در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ پل سی متری با اشاره به آزادسازی در مسیر پل ۳۰ متری نکا اظهار کرد: آزادسازی خیابان ۳۰ متری تا ابتدای پل به طول مسیر ۲۸۰ متر شامل ۳۷ ملک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، روح الله جمشیدی اردشیری صبح پنجشنبه در آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ پل سی متری با اشاره به آزادسازی در مسیر پل ۳۰ متری نکا اظهار کرد: آزادسازی خیابان ۳۰ متری تا ابتدای پل به طول مسیر ۲۸۰ متر شامل ۳۷ ملک بوده است که تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان برای آزادسازی چند قطعه بزرگ در این مسیر هزینه شد.

وی افزود: با آزادسازی و خروج سد معابر در مسیر پل ۳۰ متری شهر نکا از بستر خسارت و بحران های مختلف طبیعی خارج می شود .

شهردار نکا با اشاره به احداث دیواره حفاظتی در بستر نکارود تصریح کرد: شهرداری با برنامه ریزی و مطالعات انجام شده در دو طرف این رودخانه دیواره های حفاظتی احداث کرده است تا از خسارت های احتمالی جبران ناپذیر جلوگیری کند.

جمشیدی در ادامه به آغاز پروژه پارک جنگلی قرمرض اشاره و بیان کرد: طرح توریستی پارک جنگلی قرمرض امروز با موافقت اداره کل منابع طبیعی به شهرداری واگذار شد تا مدیریت اصولی و پروژه های مختلف رفاهی در آن صورت گیرد.

به گفته این مسئول شهری ، شهرداری این پارک جنگلی را به مرجع توریستی شرق مازندران تبدیل می کند تا در حوزه توریسم وگردشگری نیز درآمد پایدار و آسایش شهروندان را تضمیین کند.

وی با اشاره به  پروژه برتر شهری نکا اظهار کرد: پروژه بوستان شهدای گمنام به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان ، احداث پل ماشین رو پارک مادر به سمت کوچه شهید بهشتی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پل عابر پیاده شهید گمنام از مسیر مقبره شهدای گمنام به سمت پارک شهید بهشتی از جمله پروژه های مورد توجه توسعه شهری به شمار می آید که با قوت عملیاتی می شود.

شهردار نکا به طرح گردشگری دریای مروارید اشاره کرد و بیان داشت: طرح دریای مروارید ۱۵ سال با مدیریت ناکارآمد در اختیار دیگر پیمانکار قرار داشته و همین امر سبب سهل انگاری در امور گردشگری به طرح ساحل شده است اما خوشبختانه شهرداری نکا با برعهده گرفتن این طرح بار دیگر ساحل این شهرستان را با استقبال مردم به عنوان مجموعه گردشگری احیا کرده است.

جمشیدی با بیان احداث پارک ساحلی در بستر نکا رود افزود: رودخانه به عنوان یکی از فرصت های حوزه گردشگری و منابع خدادای به شمار می رود لذا از این رو به دنبال این هستیم با احداث پارک ساحلی در دو طرف رودخانه این شهر حوزه نکا رود را سامان دهیم.

این مسئول با اشاره به آسفالت معابر شهرستان نکا خاطرنشان کرد: از آغاز سال ۹۶ تا کنون ۵۵ هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهرستان نکا آسفالت شده است همچنین در بحث آسفالت کوچه های این شهر در حال حاضر ۲۰ کوچه آسفالت و ظرف سه ماه آینده ۸۴ کوچه دیگر آسفالت می شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.