ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33565
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
کاروان رضوی با استاندار قزوین دیدار کرد

کاروان رضوی با استاندار قزوین دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، کاروان رضوی به همراه ۵ تن از خادمان حرم امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت در سفر به استان قزوین و حضور در شهرها و روستاهای استان عطر رضوی را در فضای استان طنین انداز می کنند. این کاروان ۵ نفره از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، کاروان رضوی به همراه ۵ تن از خادمان حرم امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت در سفر به استان قزوین و حضور در شهرها و روستاهای استان عطر رضوی را در فضای استان طنین انداز می کنند.

این کاروان ۵ نفره از سوم مرداد ماه وارد استان قزوین شده اند و پرچم متبرک به آستان قدس رضوی را در میان مردم و عاشقان حضرت برده و با اجرای برنامه های فرهنگی فضای معنوی حرم را در میان مردم طنین انداز می کنند.

کاروان رضوی صبح روز پنجشنبه با فریدون همتی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سید مسعود موسوی مسئول کاراون رضوی در این دیدار گفت: در مدت ۱۰ روز اقامت خود در استان قزوین ضمن سفر به شهرستانها، شهرها و روستاهای مختلف ۲۰۰ عنوان برنامه را اجرا می کنیم.

وی افزود: استقبال مردم استان از کاروان رضوی بسیار خوب و پرشور است و از سوم مرداد ماه تاکنون با حضور در مسجد امام رضا(ع)، مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید رمزی، حضور در مسجد جوادالائمه، بیمارستان کوثر و بوعلی، دیدار با دختران نخبه قزوین نیز انجام می شود.

موسوی بیان کرد: شرکت در مراسم اختتامیه طرح ولایت و اردوهای جهادی، صبح گاه مشترک، حضور در مزار شهدای شهرستانها و دیدار با مردم در این سفر پیش بینی شده است.

مسئول کاروان رضوی در استان قزوین یادآورشد: کاروان رضوی با سفر به ۳۱ استان و ۵۰۰ شهر کشور و ۳۳ کشور جهان برای ترویج فرهنگ رضوی و اجرای برنامه های فرهنگی اقدام می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.