ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33567
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
مسابقات تک لیفت و تک پرس چندجانبه کشور در ملایر برگزار می‌شود

مسابقات تک لیفت و تک پرس چندجانبه کشور در ملایر برگزار می‌شود

غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات تک لیفت و تک پرس چندجانبه کشور در ملایر اظهار داشت: مسابقات تک لیفت و تک پرس چندجانبه کشور به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم در روز جمعه ششم مردادماه در سالن الغدیر ملایر برگزار می‌شود. وی افزود: این مسابقات با حضور قهرمانان […]

غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات تک لیفت و تک پرس چندجانبه کشور در ملایر اظهار داشت: مسابقات تک لیفت و تک پرس چندجانبه کشور به مناسبت بزرگداشت شهدای مدافع حرم در روز جمعه ششم مردادماه در سالن الغدیر ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور قهرمانان و ستارگان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی انتخابی شهرستان ملایر گفت: این مسابقات در دو رده سنی خردسالان و نونهالان و با حضور ۲۶ کشتی‌گیر خردسال و ۲۴ کشتی‌گیر نونهال در سالن شهید رضیئی مجموعه ورزشی تختی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: پس از انجام ۵۳ کشتی نفس‌گیر در رده سنی خردسالان آقایان، باربد باقری، محمدامین ترکاشوند، آرین رضایی، ابوالفضل درویشی، حسام فیوضی، شایان لشنی، امیرمحمد ایوبی، دانیال بیات، محمدرضا حاجیوند، علی غفاری، یاسر قاسمی در اوزان مختلف حائز رتبه‌های برتر شدند.

اکبری با اشاره به سایر نتایج این مسابقات بیان کرد: در رده سنی نونهالان نیز آقایان بنیامین میرزایی، امیررضا مالمیر، محمد رضی، عباس زندی، سهیل ثنایی، ابوالفضل شهبازی، علیرضا پیریایی و رضا حسین‌آبادی در اوزان مختلف در رتبه نخست قرار گرفتند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های استانی اعزام می‌شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.