ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33587
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
«خادمیاران رضوی» باید زائرین را با آموزه‌های رضوی آشنا کنند

«خادمیاران رضوی» باید زائرین را با آموزه‌های رضوی آشنا کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر روز گذشته در مراسم آغاز بکار طرح «خادمیاران نوجوان» که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، این طرح را اقدامی در جهت گرامیداشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر روز گذشته در مراسم آغاز بکار طرح «خادمیاران نوجوان» که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، این طرح را اقدامی در جهت گرامیداشت هرچه بیشتر زائران نوجوان حضرت رضا(ع) دانست و ابراز کرد: خدمت و توجه ویژه به زائران و میهمانان نوجوان حضرت رضا(ع) مبنای تشکیل طرح «خادمیان نوجوان» در حرم مطهر رضوی است.

 

وی با تأکید بر اهمیت تکریم زائران حضرت رضا(ع)، با اشاره به این نکته که در پذیرایی از زائران و میهمانان حضرت رضا(ع) مشهدی‌ها میزبان هستند، گفت: در این میان نوجوانان مشهدی می‌توانند میزبانی در خور شأنی از میهمانان نوجوان حضرت ثامن الحجج(ع) داشته باشند، بنابراین آشنایی «خادمیاران نوجوان» با شخصیت و سیره رضوی، آستان قدس رضوی و حرم شناسی لازم است.

 

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه خادمیاران نوجوان ضمن حفظ و ارتقاء ارتباط معنوی با مضجع منور حضرت رضا(ع) و تأسی به سیره رضوی باید دیگران را با آموزه‌های رضوی آشنا و به آن دعوت کنند، خاطرنشان کرد: باید و نباید‌هایی مورد تأکید حضرت رضا(ع) باید سرلوحه «خادمیاران نوجوان» باشد، ابتدا آنها را بدانند و سپس به دیگران نیز منتقل کنند.

 

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: ما باید برای کودکان و نوجوان برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم. در همین راستا مراکزی ویژه کودکان و نوجوانان در حرم مطهر فعالیت می‌کند و اردوگاه فرهنگی-تربیتی امام رضا(ع) در باغ بیلدر مشهد افتتاح شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بخش پایانی سخنان خود به انتساب مدارس امام رضا(ع) به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اشاره کرد و با بیان اینکه این انتساب برای دانش آموزان این مدارس مسئولیت‌‌آور است، بیان کرد: اقتضاء انتساب مدارس امام رضا(ع) به بارگاه قدس رضوی ایجاب می‌کند دانش آموزان و فارغ التحصیلان این مدارس، متفاوت از سایر مراکز آموزشی در عالم باشند. خروجی این مدارس از حیث علم، دانش، خودسازی، تعلیم و تربیت باید الگو باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.