ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33599
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۰۰
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
تداوم امنیت کشور با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است

تداوم امنیت کشور با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمد سلیمانی، روز چهارشنبه(4 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان کردستان در استانداری اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جایگاه رفیعی برخوردارند و خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه دینی است. وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمد سلیمانی، روز چهارشنبه(4 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان کردستان در استانداری اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جایگاه رفیعی برخوردارند و خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه دینی است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با امنیت ما گره خورده است، افزود: امنیت امروز کشور را مرهون رزمندگانی هستیم که در برابر دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ادامه داد: به برکت جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان و امنیتی که ایجاد شده، کشور ما در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فرهنگ دفاع ارزشمند است و ملتی که از کیان خود دفاع نکند ذلیل خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است، بیان کرد: همه مسئولان مکلف به اجرای طرح سپاس هستند و باید به منظور تکریم خانواده شهدا آن را به صورت مرتب انجام دهند.

وی به بیکاری تعدادی از جامعه ایثارگری استان اشاره و اظهار کرد: در این مدت از سهمیه 25 درصد و 5 درصد ایثارگران استفاده کرده‌ایم اما باز هم مشکل استخدام وجود دارد که امیدواریم مسئولان در این زمینه حمایت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به ساماندهی مزار شهدا هم اشاره و بیان کرد: 450 مزار شهدا در استان در حال حاضر نیازمند ساماندهی هستند که امیدواریم اعتبارات لازم به این امر اختصاص پیدا کند.

وی در پایان از تهیه بانک اطلاعاتی فرزندان شهدا و جانبازان استان در آینده خبر داد و گفت: هم اکنون بالغ بر یک هزار فرزند شهید و جانباز بالای 25 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد در استان داریم که با تهیه بانک اطلاعاتی آنها، در آینده می‌توان در مسئولیت‌های لازم از آنها بهره گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.