ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3361
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۰
  • 458 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع مردم شهرستان فسا با شهيد مدافع حرم

وداع مردم شهرستان فسا با شهيد مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ايرنا ، پيكر شهيد گلگون كفن مدافع حرم آل الله عمار بهمني امروز جهت خاكسپاري به زادگاهش شهرستان فسا منتقل شد و در گلزار شهداي روستاي امير حاجيلو آرام گرفت. شهيد مدافع حرم عمار بهمني، متولد سال 1364 بود و در دفاع از حرم حضرت زينب(سلام […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ايرنا ، پيكر شهيد گلگون كفن مدافع حرم آل الله عمار بهمني امروز جهت خاكسپاري به زادگاهش شهرستان فسا منتقل شد و در گلزار شهداي روستاي امير حاجيلو آرام گرفت.
شهيد مدافع حرم عمار بهمني، متولد سال 1364 بود و در دفاع از حرم حضرت زينب(سلام الله عليها) توسط تروريست‌هاي تكفيري در سوريه به شهادت رسيد.
مردم شهرستان فسا با شعارهاي حسين حسين شعار ماست ، شهادت افتخار ماست و الله اكبر و لا اله الا الله پيكر اين شهيد سرافراز را تشييع و به خاك سپردند .
حضور نوجوانان و جوانان در اين مراسم و ابراز علاقه براي حضور در سوريه و دفاع از حرم حضرت زينب(س) از نكات قابل توجه و تأثير گذار مراسم بود كه بار ديگر عشق و ارادت مردم ايران اسلامي به اهل بيت عصمت و طهارت را به معرض نمايش گذاشت.
برخي از شهروندان در حاشيه اين مراسم ضمن تجليل از مقام شهيد و شهادت ياد آور شدند : شهداي مدافع حرم از حريم ولايت و حريم آل الله دفاع كردند و بسيار براي ما ارزشمند هستند.
اين شهروندان خاطر نشان كردند : اگر شهداي مدافع حرم با تروريست‌ها مقابله نكنند بايد با گروه‌هاي تروريستي همچون داعش در مناطق ديگر درگير شويم و از اين جهت دفاع مدافعين حرم حائز اهميت است و شهداي مدافع حرم جايگاه والايي دارند.
6113/1352

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن