ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33620
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۶
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
تحویل پیکر دو شهید فلسطینی به خانواده هایشان در «ام الفحم»

تحویل پیکر دو شهید فلسطینی به خانواده هایشان در «ام الفحم»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه پیکر دو شهید فلسطینی را تحویل دادند. در جریان تیراندازی در داخل مسجد الاقصی در 14 جولای جاری سه فلسطینی به ضرب گلوله سربازان رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیده بودند. این جنازه ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه پیکر دو شهید فلسطینی را تحویل دادند.

در جریان تیراندازی در داخل مسجد الاقصی در 14 جولای جاری سه فلسطینی به ضرب گلوله سربازان رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیده بودند.

این جنازه ها صبح امروز به زادگاه این دو شهید در شهر «ام الفحم» رسید و صدها نفر از ساکنان این شهر به استقبال آنان رفتند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی چهارشنبه (روز گذشته) تصمیم گرفت پیکر این شهدا را بدون قید و شرط تحویل دهد.

در جریان این حمله که به شهادت این سه نفر منجر شد، دو پلیس اسرائیلی نیز به هلاکت رسیدند و مقامات صهیونیستی مسجد الاقصی را در 14 ماه جاری بستند و مانع از اقامه نماز شدند.

این مسئله از زمان اشغال قدس در سال 1967 برای دومین بار رخ داد ولی مقامات صهیونیستی به صورت جزئی و پس از گذشت دو روز مسجد الاقصی را باز کردند.

اسرائیلیها در راه منتهی به «باب الاسباط» موانع و گیتهایی را برای بازرسی فلسطینیان ایجاد کرده بودند که الجزیره گزارش داد که این موانع و گیتها برچیده شده و فلسطینیها خوشحالی خود را از برداشته شدن ورودی‌های آهنی و دوربینهایی که در مقابل باب الاسباط مسجد الاقصی نصب شده بود ابراز کرده و جشن گرفتند. 

برداشته شدن موانع کار گذاشته شده به وسیله رژیم صهیونیستی نتیجه پافشاری فلسطینیان در برگزاری نماز در خارج از مسجد الاقصی بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.