ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33624
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۶
  • 304 بازدید
  • ارسال توسط :
درکنار وعده مسئولان دست مادر شهید شکسته شد/مزار شهدای گمنام معمولان نیازمند تخصیص بودجه است

درکنار وعده مسئولان دست مادر شهید شکسته شد/مزار شهدای گمنام معمولان نیازمند تخصیص بودجه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه معمولان با انتقاد از چگونگی تخصیص بودجه به ساخت یادمان شهدای گمنام این بخش اظهار داشت:آیا شهدای گمنام معمولان با دیگر شهدای گمنام در سایر نقاط استان تفاوتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه معمولان با انتقاد از چگونگی تخصیص بودجه به ساخت یادمان شهدای گمنام این بخش اظهار داشت:آیا شهدای گمنام معمولان با دیگر شهدای گمنام در سایر نقاط استان تفاوتی دارند؟

 

وی بیان کرد:جایگاه ومنزلت شهدای گمنام یکسان است و همه برای مردم دارای احترام هستند.

 

امام جمعه معمولان با بیان اینکه تا کنون به مزار شهدای گمنام معمولان اعتباری تخصیص پیدا نکرده است تصریح کرد:در مقابل برای احداث یادمان شهدای گمنام پلدختر اعتباری بالغ بر250میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

وی تصریح کرد: علی رغم قول اداره راه وشهرسازی نسبت به آسفالت مقدار کمی که از جاده دسترسی یادمان شهدای گمنام تا اول تابستان تا کنون این امر محقق نشده است.

 

حکیمی یادآورشد: به خاطر کم توجهی مسئولان،متاسفانه مادر شهیدی در همین جاده به زمین خورد ودستش شکست.

 

امام جمعه معمولان ادامه داد: این نشان می دهد که مادران شهید همچنان به دنبال راه شهدای خود رسالت بزرگی در راستای ترویج وتبیین فرهنگ ایثار وشهادت دارند.

 

وی یادآورشد: انتظار داریم متولیان امر در  خصوص اعتبار برای احداث یادمان شهدای گمنام معمولان اقدام کنند.   

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.