ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33629
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۲۰۰ نفر زیر پوشش بنیاد شهید شادگان هستند

۱۲۰۰ نفر زیر پوشش بنیاد شهید شادگان هستند

هادی حمر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانباز، آزاده و ایثارگران سرافراز را تحت پوشش خود دارد و در راستای خدمت به آنان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است. وی ادامه داد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

هادی حمر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانباز، آزاده و ایثارگران سرافراز را تحت پوشش خود دارد و در راستای خدمت به آنان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است.

وی ادامه داد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شادگان در کنار فعالیت‌های معمول خود با برگزاری مراسم‌های مختلف و نیز فراهم آوردن حضور مسئولان شهر در منازل این عزیزان و دیدار با آنان به منظور رفع نیازها و همچنین درخواست‌های این خانواده‌ها ، تلاش دارد تا آنچه را که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان راهبرد این نهاد خدمت‌گزار ارائه کرده‌اند را در پیش گیرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان افزود: بنیاد شهید، آرمان شهر این نظام مقدس است و مراجعه کنندگان آن نیز طلبکاران واقعی این کشور هستند زیرا در مقاطعی حساس از این انقلاب، عزیزان و اعضای بدن خویش را فدای ارزش های الهی، انقلابی و میهن کرده اند و عظمت و اقتدار امروز نظام، حاصل رشادت های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثاگران سال ۱۳۵۸ با دستور امام (ره) تاسیس شد و امروز ما شاهد این هستیم که خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران در خانه خود در برنامه‌های مختلف دور هم جمع می‌شوند.

حمر در پایان گفت: وظیفه اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان انجام مقدس‌ترین خدمات در این شهرستان است، زیرا که این اداره تنها در شهرستان شادگان در حال خدمت بیش ازهزار نفری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.