ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3363
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۱
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
شوق شهادت مدافعان حرم، عشق جوانان به ولایت را نشان می‌دهد

شوق شهادت مدافعان حرم، عشق جوانان به ولایت را نشان می‌دهد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان حجت‌الاسلام و المسلمین احمد راهداری در نماز جمعه این هفته که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شوق شهادت مدافعان حرم، عشق جوانان به ولایت را نشان می‌دهد. امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به شهادت 2 تن از فرزندان این […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان حجت‌الاسلام و المسلمین احمد راهداری در نماز جمعه این هفته که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شوق شهادت مدافعان حرم، عشق جوانان به ولایت را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به شهادت 2 تن از فرزندان این استان در راستای حفظ از آرمانهای اسلام افزود: مدافعان حرم با عشق و شوق وصف ناشدنی اعزام شده‌اندکه این 2 شهید بزرگوار استان با شوق و علاقه شخصی در حالیکه به آنها می‌گفتند، نروید و پرواز جا ندارد اما با اصرار خودشان به میادین دفاع از ارزشها رفته اند.

وی شرکت همه اقشار سیستان و بلوچستان را در مراسم تشیع و تدفین این عزیزان کار کوچکی دانست و گفت: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان این وظیفه شرعی را انجام می‌دهند تا به جهانیان ثابت کنند که پیرو ولایت و آرمانهای نظام و اسلام هستند چرا که مردم سیستان و بلوچستان به شهدای حرم افتخار می‌کنند.

حجت‌الاسلام راهداری قرابت ترکیه و اسرائیل را بدور از ارزشهای یک کشور اسلامی دانست و تصریح کرد: نظام دموکراسی و انتخابات در عربستان وجود ندارند و مردم این کشور هیچگاه از طریق انتخابات آل سعود را انتخاب نکرده‌اند.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به رزمایش امنیتی سپاه در جنوب شرق کشور تاکید کرد: نیروهای جان برکف سپاه توان نظامی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانده‌اند و انشاءالله نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در روز 29 فروردین به جهانیان ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی همیشه پاینده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن