ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33631
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۵۵
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مادر شهیدان سعید و محمد بشیری در گتوند تشییع شد

پیکر مادر شهیدان سعید و محمد بشیری در گتوند تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز پنجشنبه ایرنا در این آیین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،خانواده های شهدا،جانبازان،ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند برگزار شد ،پیکر این مادر اسوه صبر و استقامت را پس از تشییع در گلزار شهدای گتوند به خاک سپردند.مرحومه سکینه الله سه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز پنجشنبه ایرنا در این آیین که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،خانواده های شهدا،جانبازان،ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند برگزار شد ،پیکر این مادر اسوه صبر و استقامت را پس از تشییع در گلزار شهدای گتوند به خاک سپردند.
مرحومه سکینه الله سه شنبه هفته جاری در سن 67 سالگی براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
در این آیین حجت الاسلام سید محمدرضا صدر هاشمی از روحانیون شهرستان گتوند بر پیکر مادرشهیدان بشیری نماز میت اقامه کرد.
شهید محمد بشیری سال 1360 در سن 17 سالگی در منطقه کرخه نور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهیدسعید بشیری در سال 1366 در سن 15 سالگی در عملیات والفجر10 درحلب به شهادت رسید.
مرحوم سردار سرتیب دوم پاسدار مرحوم هوشنگ بشیری فرمانده گردان ابوذر،مشاور فرماندهی لشکر حضرت ولیعصر(عج) و رئیس کانون بازنشستگان سپاه حضرت ولیعصر(عج) ازجانبازان دوران دفاع مقدس در سال 1381 در حادثه رانندگی فوت، و به برادران شهیدش پیوست.
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: سردارسرتیپ دوم پاسدارمرحوم هوشنگ بشیری ازفرماندهان شجاع و دلیر دفاع مقدس در سال 1358 به عضویت سپاه در آمد و با شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 وارد جبهه علیه دشمن شدند.
غلامرضا استادی ادامه داد: مرحوم سردارسرتیپ دوم بشیری از فرماندهی گردان و جانشینی تیپ در دوران دفاع مقدس خدمت نمود و بعد از جنگ مشاور فرماندهی لشکر 7 حضرت ولیعصر (عج) و مسئول کانون بازنشستگان خوزستان شد و سرانجام در سال 1381 در حین ماموریت در حادثه تصادف رانندگی به لقاءالله پیوست.
وی در پایان اضافه کرد: پدر شهیدان بشیری نیز در چند مرحله برای دفاع از وطن به جبهه اعزام و به کمک رزمندگان کشورمان شتافت.
مردم شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 347شهید تقدیم انقلاب کردند.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی **انتشار: محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@ برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.