ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33678
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
  • 419 بازدید
  • ارسال توسط :
آموزش های فنی و حرفه ای با رویکرد زمینه سازی برای اشتغالزایی است

آموزش های فنی و حرفه ای با رویکرد زمینه سازی برای اشتغالزایی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حبیب مومیوند»  در نشست با پرسنل فنی و حرفه ای شهید مفتح توسرکان به مناسبت فرا رسیدن ششم مرداد ماه و آغاز هفته مهارت و روز ملی کار آفرینی، گفت: فنی و حرفه ای تنها مکان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «حبیب مومیوند»  در نشست با پرسنل فنی و حرفه ای شهید مفتح توسرکان به مناسبت فرا رسیدن ششم مرداد ماه و آغاز هفته مهارت و روز ملی کار آفرینی، گفت: فنی و حرفه ای تنها مکان رسمی مناسبی برای به عرصه عمل نشان دادن آموزه های علمی و تئوریک است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه آموزش ها باید به تولید و اشتغال منتج شود، اظهار کرد: آموزش های فنی  حرفه ای همچون حلقه اتصال تولید واشتغال برای رسیدن به نقطه مطلوب است و هدایت آموزش با رویکرد اشتغالزایی از رسالت های فنی وحرفه ای محسوب می شود.   فرماندار تویسرکان افزود: سازمان فنی و حرفه ای می تواند دوره های آموزشی خود را با توجه به ظرفیت هایآن منطقه بومی سازی کرده و عنوان کلاس ها را متناسب با هر مکان جغرفیایی تعیین کند.   فنی و حرفه ای به دنبال زمینه سازی برای اشتغالزایی است «رضا حکمتی» مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان هم سابق بر این درباره اهم فعالیت های سازمان در شهرستان گفته بود که اشتغال پذیر کردن افراد از طریق آموزش های مهارتی از ویژگی های مراکز فنی و حرفه ای است.  

وی اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان با 36 هزار مترمربع، دارای هشت کارگاه مجهز در دو شیفت صبح و عصر است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان افزود: کارگاه تأسیسات و لوله کشی، زیرمجموعه ای از استاندارها ازجمله جمله تعمیرکارپکیج و شوفاژ گازی و لوله کش آب و سرد و گرم آموزش داده می شود.

حکمتی با بیان اینکه مجموعه ای از رشته های کامپیوتر در کارگاه فناوری اطلاعات آموزش داده می شود، عنوان کرد: تعمیرکار اتومیبل های سواری و موتورسیکلت نیز در کارگاه مکانیک خودور آموزش می بینند و نیز در کارگاه برق خودور آموش برق خودرو درجه یک و درجه دو آموزش داده می شود.

وی گفت: در کارگاه برق و ساختمان به دنبال آموزش در راستای برق کار ساختمان درجه دو، نصاب وسایل حفاظتی و ایمنی و تابلو برق هستیم.

 

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مفتح تویسرکان همچنین به آموزش های منبت، معرق، کلاف ساز مبل چوبی، کابینت سازچوبی و درودگری در کارگاه صنایع چوب نیز اشاره و عنوان کرد: کارگاه های تراشکاری، برق خودرو، جوشکاری و کشاورزی از دیگر کارگاه های این مرکز برای علاقه مندان به حرفه آموزی است.

حکمتی افزود: لذا رویکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی رویکردی راهبردی و دربرگیرنده هشت راهبرد، 27 سیاست و بیش از 245 برنامه و اهداف سازمانی با رویکرد کلی بسترسازی برای استقرار نظام جامعه مهارت و فناوری شامل سه زیرنظام، نظام صلاحیت حرفه ای، نظام آموزش مهارت و فناوری و نظام شرایط احراز اشتغال می باشد.

وی از شاغلین در بخش صنایع و متقاضیان بیمه بیکاری، کارآموزان، دانشجویان و دانش آموزان را به عنوان مخاطبان اصلی مرکز یاد کرد و گفت: با این دیدگاه تمامی افراد جامعه می توانند به بهره مند رایگان از آموزش های فنی و حرفه ای شغلی فرا بگیرند که زمینه درآمدزایی برای خود و خانواده خود را فراهم سازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.