ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33692
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۱
  • 440 بازدید
  • ارسال توسط :
از خنثی‌سازی حرکت تحریک آمیز رزم‌ناو آمریکایی در خلیج فارس تا اظهار بی‌اطلاعی امیر سیاری از حضورش در دولت دوازدهم

از خنثی‌سازی حرکت تحریک آمیز رزم‌ناو آمریکایی در خلیج فارس تا اظهار بی‌اطلاعی امیر سیاری از حضورش در دولت دوازدهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در طول هفته جاری، حوزه امنیتی و دفاعی کشور اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. یک بار دیگر مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم. بسیج رویکرد خود را تمرکز بر مسائل اجتماعی قرار داده […]

اخبار دفاعیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در طول هفته جاری، حوزه امنیتی و دفاعی کشور اخبار گوناگونی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. یک بار دیگر مهمترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

بسیج رویکرد خود را تمرکز بر مسائل اجتماعی قرار داده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با حوزه‌های علمیه در حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه افزود: بسیج در کنار تقویت خود در ابعاد مختلف رویکرد خود را تمرکز بر مسائل اجتماعی قرار داده است. (بیشتر بخوانید)

لغو کنفرانس غیر متعهدها نماد قدرت نیروی هوایی است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: عملیات بغداد از بارزترین مصادیق و نماد های قدرت هوایی است که موجب لغو برگزاری کنفرانس کشورهای غیر متعهد در بغداد شد. (بیشتر بخوانید)

وزارت اطلاعات نظری متفاوت از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ندارد

وزارت اطلاعات در پی انتشار برخی اظهار نظرهای خلاف واقع درخصوص تفاوت دیدگاه وزارت اطلاعات با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در باره برآورد حجم قاچاق سالانه کالا اطلاعیه ای صادر کرد. (بیشتر بخوانید)

ذبح طفل برای خنده و فروش ۲ هزار زن؛ نمونه‌ کوچکی از رذالت تکفیری‌ها

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور گفت: اینکه تروریست‌های تکفیری داعش بیش از 2 هزار زن را میان خودشان فروخته، طفلی را برای خنده ذبح کرده و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر گرفته و روی آتش سرخ کرده و برای مادرش می‌فرستند، نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ تکفیری‌های داعش است. (بیشتر بخوانید)

آمریکا از الگو شدن سپاه در عراق و سوریه نگران است

معاون سیاسی سپاه گفت: آمریکایی‌ها امروز از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق در عراق و سوریه جا افتاده، نگران هستند و از همین رو قصد دارند این نهاد مردمی را در ایران منزوی کنند. (بیشتر بخوانید)

امیر پوردستان از دوره رزم مقدماتی دانشجویان افسری ارتش بازدید کرد

جانشین فرمانده کل ارتش از پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز درجه داری جواد الائمه (ع) بازدید کرد. (بیشتر بخوانید)

ناخدا روح‌الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش شد

ناخدا یکم «منصور روح‌الامینی» طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش به عنوان فرمانده یگان هوادریای نداجا معرفی شد. (بیشتر بخوانید)

افسران دانشگاه‌های ارتش پس از فارغ‌ التحصیلی به خودباوری کامل می‌رسند

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: افسرانی که از دانشگاه‌های نظامی به خصوص ارتش فارغ التحصیل می‌شوند به خود باوری و اعتماد به نفس کامل می‌رسند. (بیشتر بخوانید)

پایگاه هوانیروز سپاه ظرف سه ماه آینده افتتاح می‌شود

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پایگاه هوانیروز سپاه ظرف سه ماه آینده افتتاح می‌شود. (بیشتر بخوانید)

اظهار بی‌اطلاعی امیر سیاری از حضورش در دولت دوازدهم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره شایعاتی مبنی بر حضورش در كابينه دولت دوازهم گفت: من از اين موضوع بی خبر هستم. (بیشتر بخوانید)

سپاه در حمایت از مجاهدان ‘طریق القدس’ ذره‌ای دریغ نخواهد کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهورانتفاضه نوین و خیزش نسل جدید فلسطین با تکیه بر گزینه مقاومت را کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها دانست. (بیشتر بخوانید)

منافقین با تماس با برخی از افراد اطلاعات مهمی کسب می‌کردند؛ با نهضت جهادی «آگاه‌سازی» مقابله شد

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه در بر‌هه‌ای در حوزه امنیت، منافقین با تماس با برخی از افراد اطلاعات مهمی را از کشور کسب می‌کردند، گفت: در آن دوران با یک نهضت جهادی نسبت به آگاه‌سازی آحاد مردم و مسئولان اقدامات مقابله‌ای موثری صورت گرفت و نتیجه خوبی هم به دست آمد. (بیشتر بخوانید)

افتتاح پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش

با حضور امیر دریادار سیاری پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش در منجیل افتتاح شد. (بیشتر بخوانید)

جزئیات آتش سوزی در پایگاه دریایی خرمشهر اعلام شد

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جزئیات علت آتش سوزی در منازل سازمانی پایگاه دریایی خرمشهر را اعلام کرد. (بیشتر بخوانید)

حرکت تحریک آمیز رزم ناو امریکایی در خلیج فارس خنثی شد

یک رزم ناو امریکایی در شمال خلیج فارس به سمت یک شناور گشتی نیروی دریایی سپاه که در آب‌های بین المللی در حال گشت زنی بود حرکت کرد و به قصد تحریک و ایجاد هراس مبادرت به شلیک دو گلوله هوایی کرد. (بیشتر بخوانید)

شکست کامل راهبردهای منطقه‌ای استکبار، صهیونیسم و آل‌سعود گریزناپذیر است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تحولات منطقه و دستاوردهای شگرف مقاومت اسلامی در نبرد با تروریسم تکفیری با فروپاشی خلافت خودخوانده داعش در موصل، شکست کامل راهبردها و سیاست‌های استکبار، صهیونیسم و جاهلیت قبیله آل سعود را گریز ناپذیر کرده است.(بیشتر بخوانید)

رهبر انقلاب به ایجاد نوآوری در فضای سایبری و راه اندازی شبکه اطلاعات ملی تأکید دارند

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: مقام معظم رهبری به ایجاد نوآوری در فضای سایبری و راه اندازی شبکه اطلاعات ملی تاکید کردند. (بیشتر بخوانید)

هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به دولت ترامپ

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به دولت ترامپ هشدار داد که از این پس، بیش از گذشته نسبت به رویکردهای نظامی خود در محیط انقلاب اسلامی دقت و مراقبت داشته باشد. (بیشتر بخوانید)

با احدی شوخی نداریم؛ جواب ترقه را با موشک می‌دهیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دنیا امروز فهمیده است که ما بر سر دین خود با هیچ‌کس معامله نمی‌کنیم و بر سر ارزش‌ها نیز با هیچ شخصی معامله نداریم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم و برای امنیت خود با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک می‌دهیم. (بیشتر بخوانید)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.